לא נשארים בבית: כ- 60% מהרוכשים בארה"ב ימשיכו לפקוד את החנויות בתקופת החגים

הלקוחות
רוצים את החופש לשלוט בחוויות הקניה שלהם

עם
עליית הערוצים הדיגיטליים ואפשרויות השירות העצמי, הקניות הפכו מורכבות יותר,
והצרכנים בחרו לקחת שליטה על חוויות הקניה שלהם בקרב המותגים השונים. כך, 92%
מהנשאלים אמרו שהם רוצים להרגיש תחושת "שליטה" על החוויה שלהם בעת קניות
או אינטראקציה אחרת עם מותג.
במילים אחרות, לקוחות רוצים אפשרות
בחירה והשפעה על החוויה שלהם, ואם לא יקבלו אותה הם לא יהססו לפנות למותג
אחר.


הקניות
און ליין מובילות, אך החנות הפיזית עדיין ממלאת תפקיד מרכזי

עם
תחילת המגיפה נהרו הצרכנים לערוצים דיגיטליים כדי להשלים רכישות יומיומיות, וכל
הסימנים מצביעים שהתנהלות זו תמשך לאורך עונת החגים. 67% מהצרכנים אמרו כי הם
מתכננים לקנות באינטרנט, כאשר רבים מהם משתמשים בערוצי מובייל, כגון אפליקציות
(24%) ואתרי אינטרנט מותאמים למובייל (20%). למרות ההתמקדות באי-קומרס, 60%
מהנשאלים אמרו כי הם מצפים לערוך לפחות חלק מהקניות שלהם באופן אישי, מה שמראה כי
הדרישה לחנויות הפיזיות עדיין משמעותית מאוד.


הלקוח
מצפה לגישה מכל הערוצים האפשריים, גם עבור שירות לקוחות

כאשר
הלקוחות מתכוננים לעונת חגים חסרת תקדים, התסכול המרכזי שהם רוצים להימנע ממנו הוא
הקושי למצוא את המוצרים שהם רוצים (39%). כדי להימנע מכך, 20% מהנשאלים אמרו כי
הדרישה העיקרית שלהם היא שירות לקוחות מועיל ומהיר, כאשר צ'אט מקוון (32%) היא
הדרך המועדפת לקיים אינטראקציה עם מותגים, ולאחר מכן טלפון ותקשורת פנים אל פנים,
עם 24% כל אחד.
יתר על כן, רוב הצרכנים (65%) אמרו שלא
אכפת להם אם הם מתקשרים עם בן אדם או צ'ט-בוט, כל עוד הם יכולים לקבל את התשובה
שהם זקוקים לה במהירות. למעשה, 60% מהנשאלים השיבו שמהירות היה הגורם החשוב ביותר
לאינטראקציה מוצלחת עם שירות לקוחות.

"על חברות ועסקים להתייחס ולהקשיב לצרכי הלקוחות
שלהם יותר מתמיד, ולחזור אליהם במהירות על מנת לספק את החוויה המגיעה להם. הצרכן
הישראלי, במיוחד בזמן קורונה, מצפה לחוויית לקוח מעולה בכל הפרמטרים –
מחירים טובים, אתר
ידידותי וקל לתפעול, משלוח עד הבית, ושירות לקוחות מהיר ויעיל במקרה הצורך",
מסכם טל זייברט, מומחה חווית לקוח ב-
SAP ישראל.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח