להב נערכת לשנת הלימודים האקדמית למנהלים. החידוש: "ביצועים פיננסים וגישה רוחנית לעסקים"


ד"ר טלי איכנולד-דביר, מנהלת פיתוח אקדמי של להב הודיעה היום כי "להב משיקה השנה גם תוכניות המבוססות על שיתוף עם גורמים אקדמיים מובילים בחו"ל. כמו למשל תוכנית הניהול הבינלאומית בתחום הביוטק והביומד "Health Care Technological Innovation" המוצעת לראשונה בישראל ליזמים ומנהלים מתעשיית מדעי החיים, הון סיכון ובנקים להשקעות. כל המרצים בתכנית זו הם מומחים מתעשיית הביוטק והביומד מישראל ובעיקר מאוניברסיטאות בינלאומיות כמו WHARTON".



איילת אלון, מנהלת השיווק של להב, הוסיפה "בשנה האחרונה נרשם גידול של למעלה מ-20% בהרשמה לתוכניות הניהול. אנו צופים שמגמת הצמיחה תימשך גם השנה כתוצאה ישירה מהמגוון החדש והעדכניות של התכניות שמציעה להב".



הקשר בין ביצועים פיננסים וגישה "רוחנית" לעסקים



אחת מהתכניות החדשות של להב עוסקת בטרנד הבולט ביותר כיום בבתי הספר למינהל עסקים המובילים בעולם. ממחקרים שבוצעו עולה כי קיים קשר חיובי משמעותי בין קיומה של התייחסות ארגונית לרוחניות לבין הביצועים ברמה האנושית, התפעולית ואף הפיננסית. התוכנית עסקים, ניהול ורוחניות המנוהלת על ידי ד"ר אורה סתר וטובה אורבוך תבחן מנקודת מבט אקדמית, כמו גם פרקטית-יישומית, את ההשלכות של גישות רוחניות על תפיסות וכלים ניהוליים בהווה ובעתיד. בתוכנית ישתתפו אנשי אקדמיה, אנשי רוח ומנכ"לים בכירים, וביניהם: פרופ' יעקב רז, פרופ' שלמה בידרמן, פרופ' עפרה מייזלס, פרופ' קלייר רבין, שי אגסי, משה חורב, אהוד בן שך, דב אלבוים, ניסים אמון, ועוד.



עוד תוכנית מחדשת היא ניהול העתיד מיועדת למנהלים המעוניינים להתכונן לעתיד ולהקדים את ההתרחשויות הצפויות בשווקים באמצעות לימוד המגמות העתידיות והשלכותיהן העסקיות, הארגוניות והניהוליות. התוכנית מצטרפת לתוכנית ניהול חדשה נוספת העוסקת בניהול עסקים בעולם גלובלי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה