הצלחה מסחררת לקמפיין הוויראלי של נורופן באריזה הורודה לכאבי מחזור, מאות אלפי צפיות תוך 24 שעות נרשמו בקליפ של להקת הבנים X pain,המבצעת טייק אוף ללהקות בנים מצליחות מכל הזמנים עם שיר יצירתי וקליט על כאבי מחזור.
להקת X PAIN שהלהיטה את הרשת מורכבת מהדוגמן העולה סטפן גאגבא (17), המתגורר בחולון עם הוריו שהגיעו מטוגו. סטפן נחשב לאושיה מצליחה בעולם האופנה הישראלי והופיע בשלל תצוגות אופנה , קמפיינים ופרסומות של מותגים מובילים; הדוגמן גיא עמר (19) מראשון לציון שהופיע בשלל פרסומות ; רקדן הברייקדאנס המקצועי ג'קי שיפובלוג (17) מראשון לציון; שחקן סדרות טלוויזיה ופרסומות עידו ירימי (18) מרחובות והדוגמן ליאור גרמן מנהריה.
חברי הלהקה גויסו לאחר אודישנים מקצועיים שנערכו למאות צעירים, שבסופם נבחרו 5 בנים המופלאים, שזוכים לאהדה רבה ברחבי הרשת עם אלפי מעריצות ועוקבים.
הפרסומת מחדדת את המסר הפונה לנערות ומציג להן את נורופן קפסולות נוזל באריזה הורודה, לשיכוך כאבי מחזור, כאבים נוספים והורדת חום- עד 8 שעות ללא כאבים.
הקמפיין צולם עבור השקת נורופן לכאבי מחזור באריזה הוורודה, והופק באמצעות משרדי הפרסום ענבר מרחב G, מקאן דיגיטלי וטינק.
לדברי נעמה רכטמן מנהלת תחום הבריאות ברקיט בנקיזר ישראל: "מדובר באחד מהפרויקטים המעניינים והמאתגרים שהיו לנו מזה זמן רב בתחום תרופות ה- OTC הכולל פנייה לקהל יעד .
ייחודי עם אתגר שיווקי אדיר. נערות בימינו הן קהל צרכני נחשק ומרובה מסרים ולמצוא את הקמפיין הנכון שיצליח להעביר מסר על נורופן לכאבי מחזור בצורה מהנה וברורה היה אתגר אמיתי. בהשקה זו מיצינו כל נקודות הממשק אפשריות על מנת לפגוש את הנערות ואת אימהותיהן בשיח המשותף ובנקודות המכירה הרלוונטיות. עוד מוסיפה רכטמן "בעידן הניו מדיה ידוע שנערות נמצאות בזירה הדיגיטלית ואוהבות להקות בנים ששוהות רוב הזמן בטלפון הנייד וברשת".