להתראות סטיב ג'ובס, ותודה על השיווק


רוב חברות טכנולוגיה הן משעממות. רוב החברות מוכרות לנו פונקציות. תעשה את זה יותר מהר, תעשה את זה בפחות צעדים, או אל תעשה את זה בכלל. הדוגמא הטובה ביותר לכך: עד השנה האחרונה כמעט כל המחשבים הגיעו בשחור. לאלה שלא הגיעו בשחור, אחראי בצורה ישירה או עקיפה סטיב ג'ובס.



ג'ובס הוציא את אפל ממירוץ הטכנולוגיה ושם אותה במקום אחר. זה לא אומר שהמוצרים שלו לא היו מצוינים, אבל הוא מכר בהם משהו נוסף. ערך מוסף שאנו רגילים למצוא בחברות של מוצרי צריכה. הבחירה בצבע לבן עבור מחשבי החברה, היה רק צעד אחד כזה, שכיום חברות אחרות מנסות רק לחקות, אך ללא הצלחה מאחר וכל מעטפת השיווק אינה ממוקדת בערכים. לא במקרה הפרסומת הזכורה ביותר בארה"ב, ששודרה בהפסקה של משחק הסופרבול 1984, שייכת לאפל. לא במקרה הקשר של הפרסומת למחשבים הוא אפסי.



ויש את המצגות המפורסמות של סטיב ג'ובס, המוכרות בזכות תכנון מדוקדק של רגעים ספונטניים להפליא.



לכל אישיווק מומלץ ללמוד לעומק את התובנות השיווקיות והמצגות הנהדרות של סטיב ג'ובס. מומלץ להתחיל כאן, בהרצאה מצויינת על שיווק מ- 1984, שהקדימה את זמנה ביותר מעשור.













אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''