לובינסקי מחליפה משרד פרסום

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, בחרה בראובני-פרידן כמשרד הפרסום החדש של מותג סיטרואן. לובינסקי נפרדים מזרמון-גולדמן לאחר כ-13 שנה בהם טיפל המשרד במותג סיטרואן. זרמון-גולדמן ממשיכים לטפל בפריים-ליס, חברת הליסינג מקבוצת לובינסקי, ולובינסקי-טרייד, חברת הטרייד-אין של הקבוצה.

תקציב הפרסום של סיטרואן, העומד על כ-15 מיליון דולר לשנה הקרובה, יטופל בראובני פרידן, ויכלול פרסומי תדמית והחדרת דגמים חדשים לישראל בכל ערוצי המדיה.

ראובני פרידן, בבעלות משה ראובני ואודי פרידן, הינו משרד פרסום עתיר ניסיון בתחום הרכב. המשרד, שהוקם ב-1986, טיפל בעבר בדייהטסו, דייהו, לנציה- אוטוביאנקי, מיצובישי וסקודה. בין הלקוחות הבולטים של המשרד הממוקם בין עשרת המשרדים הגדולים בארץ: אורנג', מזרחי-טפחות, יוניליוור, יפאורה תבורי, קסטרו, ויסוצקי, מי עדן, עוף טוב, ג'ונסון אנד ג'ונסון, מחלבות גד ועוד.


קלאודיה פיין, מנהלת שיווק לובינסקי: "אנו מודים לזרמון-גולדמן על כמעט 13 שנה של עבודה משותפת ומוצלחת. אנו מעוניינים לרענן את המותג ולרגל כניסת דגמים רבים, חדשים ומעוצבים של סיטרואן לישראל, בחרנו במשרד פרסום חדש. בחרנו בראובני-פרידן בזכות היותם בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל והעבודה הקריאטיבית והמקצועית כפי שנוכחנו בקמפיינים האחרונים שיצאו מהמשרד".

אודי פרידן: "אנו שמחים להצטרף למשפחת לובינסקי. סיטרואן הוא מותג בעל מסורת מפוארת ועתיד מבטיח, ואנו ניקח חלק בהעמקת הצלחתו בישראל".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)