לוריאל פריז ישראל משיקה ערוץ יוטיוב. השקת הערוץ היא תוצאה של תובנה צרכנית מעניינת, לפיה: 1.1 מיליון נשים בישראל, בגילאי 25+, גולשות מדי חודש ביוטיוב ומבלות בו כ-140 דקות בממוצע*. נשים אוהבות ומעדיפות לקבל מידע דרך סרטוני HOW TO (קיימת מגמת עלייה של 195% בצפייה בסרטונים בקרב כלל הגולשים הישראלים בשנה האחרונה). אין בישראל ערוץ יוטיוב אחד מרכזי, המציע לאישה הישראלית סרטוני HOW TO מקצועיים בכל תחומי היופי.
על בסיס מסקנות אלו הוחלט על הקמת ערוץ יוטיוב של המותג לוריאל פריז, אשר יהווה "בית" לסרטוני HOW TO בכל תחומי היופי". המותג, המכיר היטב את הרגלי הצריכה וההעדפות של האישה הישראלית, בחר להפיק באמצעות חברת "ענני תקשורת" סרטונים המותאמים לשוק המקומי, לצד הצגת סרטונים בינלאומיים של המותג בכיכוב פרזנטוריות המותג הזוהרות כמו: ג'ניפר לופז, ביונסה, קלאודיה שיפר, ג'יין פונדה ועוד.
את המהלך האסטרטגי הובילו מנהלת השיווק רוית קלוד ומנהלת הדיגיטל מיכל מנדלסון, אשר לדבריהן ערוץ היוטיוב של לוריאל פריז הוא המשך טבעי לאסטרטגיית המותג לבסס את מעמדו בעולם הדיגיטלי כמו ברצפת המכירה כמותג חדשני, טכנולוגי, מוביל טרנדים, אופנתי ונגיש, המנהל דו- שיח מתמשך עם כל אישה ישראלית, בכל מקום – כי מגיע להן הטוב ביותר.