חברת באלנס השיקה השבוע מיזם חדש בשם "באלאנס נט", אשר מציע לחברות שאין בידן את הזמן או הידע לעדכן את תכני האתר – שירות עדכון תכנים על בסיס יומי. החברה תציע פורטל אינטרנטי המבוסס על הרעיון העומד בבסיסו של מגזין באלנאס- אתר אישי לכל חברה הכולל תכנים משתנים ברמה היומית ומותאמים לגולשים של אותו לקוח, וזאת ללא כל צורך בהתערבות הלקוח.
המשקיעים במיזם הם קבוצת באלנאס המוציאה לאור את מגזין באלנאס- המגזין לסגנון חיים ספורטיבי, והיזם רוני ארדיטי. בהקמת המיזם הושקעו 150,000 דולר.
דני קוקו, מנכ"ל קבוצת באלאנס: "לראשונה בישראל, חברות אשר לא יכלו להרשות לעצמן תחזוקה מלאה של אתר, יוכלו להציע לקהל לקוחותיהם אתר רענן, מגוון מתחדש ומעל לכל- מעניין, ללא כל השקעת זמן מצידן"
קבוצת באלנאס, בבעלות בני גוז ודני קוקו, הוקמה בשנת2006, כאשר מוביל אותה מגזין אורח החיים "באלנאס". המגזין שעובד בשת"פ עם תאגיד ווידר העולמי מופץ בתפוצה ארצית של למעלה מ-160,000 עותקים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את מותג שעוני היוקרה "רולקס", רשת "הצורפים", רשת מכוני הכושר "גו אקטיב", "פומה", "נייקי", "ספורט ורטהיימר", חברת התרופות המובילה "ניאופרם", בי"ח "אסותא" ועוד רבים.