ליימן שליסל בקמפיין לסוכריות מנטוס ללא סוכר

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין פרסום במסגרת השקת סדרת סוכריות מנטוס ללא סוכר בישראל.



מנטוס ללא סוכר: סוכריות מנטוס ללא סוכר, הנושאות את כשרות המהדרין בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, יושקו בקמפיין ייעודי למגזר הדתי והחרדי, באמצעות "פרסומי ישראל ושות'" – משרד פרסום, שיווק, קד"מ ויח"צ המתמחה בקהלי יעד אלו.



הפרסום יכלול מודעות בעיתונות, ג'ינגל ברדיו, פרסום ע"ג אוטובוסים, פעילות קד"מ של ניידות ממותגות בירושלים ובבני-ברק.



היקף הקמפיין נאמד בכ-250 אלף ₪.



הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מנטוס -כשהטעם נהדר, מי צריך סוכר?!"

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת