מותג השיער העולמי המוביל פנטן פרו וי בחר בדוגמנית שירז טל להוביל את קמפיין הפרסום החדש של פנטן בישראל. שירז טל, תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המותג בישראל בשנה הקרובה תחת הכותרת "להרגיש זוהרת גם ביום הכי רגיל".
מפנטן נמסר כי "ממחקרים שערכנו עלה כי שירז טל, נתפסת בעיני הציבור הישראלי כאישה אמיתית, חמה ונגישה. שירז משדרת אסרטיביות לצד רכות אימהית ומשפחתיות. היא יפהפייה אמיתית עם שיער בריא ומדהים, ולכן נמצאה מתאימה ביותר לערכי מותג פנטן העולמי ונבחרה לככב בקמפיין של המותג".
הקמפיין בהשתתפות שירז טל צולם בפראג באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי וורשבסקי וניבנה סביב דמותה של טל, כחלק מהאסטרטגיה העולמית של פנטן אשר בוחרת במובילות דעה וסלבריטאיות מקומיות לשמש כפרזנטוריות למותג. בעבר, הובילו את הקמפיינים של פנטן בישראל השחקנית והמגישה אפרת רייטן והשחקנית- זמרת לירז צ'רכי, בקמפיינים שנחשבו למוצלחים במיוחד, אשר חיזקו את האהדה למותג פנטן בישראל.
מהחברה נמסר הבוקר כי הפרסומת מבוססת על עדות אישית של הסלבריטאית במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את נאמנות. עוד נמסר כי בבחירת הפרזנטורית החדשה של המותג בארץ, גברה שירז טל על טאלנטיות נוספות שנבחנו במחקרי צרכניות בניהן: בקי גריפין, קרן מיכאלי, עינת ארליך ושרון איילון.
צילום: ורדי כהנא