למה חשוב לשווק את העסק בכמה אפיקי שיווק דיגיטלי במקביל

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים חייבים לקדם את עצמם בצורה יעילה באינטרנט, ולשם כך נחוצים שירותי שיווק דיגיטלי נרחבים. רועי בן ארי, מנכ"ל DIGITWOW סוכנות שיווק דיגיטלי, מדבר על חשיבות השיווק בערוצים דיגיטליים שונים, וכיצד עסקים יכולים למנף את הערוצים הללו כדי להיכנס לשווקים שונים, כולל ה- B2B, ולהגיע לקהלי היעד שלהם.

אילו אפיקים דיגיטליים מומלצים לשיווק עסקים, ועד כמה חשוב לעסק לשווק את עצמו בכמה אפיקים במקביל?

רועי: "כיום, לעסקים יש מספר ערוצים דיגיטליים זמינים לקידום. הראשון הוא קידום אורגני באתר שלהם, שהוא בעצם אופטימיזציה של האתר שלהם למנועי חיפוש כמו גוגל. זה חשוב כי זה מאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק כשהם מחפשים מילות מפתח או ביטויים רלוונטיים ולהופיע לא רק בממומן". אגב, בסוד רועי אומר לנו שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני.

"הערוץ השני הוא קידום ממומן בגוגל אדס. סוג זה של פרסום הוא לפי תשלום לקליק, כלומר עסקים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שפורסמה. Google Ads יכולה להיות יעילה מאוד לעסקים שרוצים להביא במהירות תנועה והמרות לאתר שלהם."

"שלישית, פלטפורמות מדיה חברתית ופרסום בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok ולינקדאין מאפשרים לעסקים, קמעונאים ונותני שירותים כאחד, להגיע לקהל רחב יותר. עם מיליארדי משתמשים פעילים, הפלטפורמות הללו מציעות לעסקים את ההזדמנות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולקדם את המותג שלהם תוך שהם שוברים את המחסומים הגאוגרפיים שהגבילו אותם בעבר, לפני עידן הדיגיטל".

זה הגיוני. אבל כיצד עסקים יכולים למנף את הערוצים הללו כדי להיכנס לשוק ה- B2B ולהגיע לקהלי היעד שלהם?

רועי: "עסקי B2B חייבים להבין שלא כל הערוצים נוצרים שווים בכל הנוגע לקידום השירותים שלהם. לדוגמה, לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת לעסקים חברות וארגוני B2B לקדם את עצמם מכיוון שזו רשת חברתית מקצועית שמושכת אנשים מאוד איכותיים כגון תפקידי מפתח (מנכל"ים, סמנכל"ים, מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי שיווק וכו) שכן אם הלידים שאנו רוצים לייצר הם מהסוג הזה, לינקדאין זה הכתובת."

"עם זאת, זה גם חיוני לא לשים את כל הביצים שלהם בסל אחד. במקום זאת, עסקים צריכים לחפש אחר דרכים נוספות למנף מגוון ערוצים כדי להגיע לקהלי היעד שלהם. גישה זו לא רק מאפשרת להם להתחבר לקהל רחב יותר, אלא, היא גם מבטיחה שהם לא מסתמכים יתר על המידה על ערוץ אחד שעשוי להשתנות או להיות פחות יעיל עם הזמן".

זו עצה מצוינת. האם תוכל לספר לנו כיצד DIGITWOW עוזרת לעסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם?

רועי: Digitwow  היא סוכנות לשיווק דיגיטלי שפועלת כבר יותר מ- 10 שנים. אנו עובדים עם עסקים וחברות על מנת לפתח אסטרטגיות שיווק שמותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם. לצוות שלנו ניסיון של שנים בשיווק דיגיטלי, ואנו ממנפים את הכלים והטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לעזור ללקוחותינו להצליח.

"אנו מציעים מגוון שירותי שיווק דיגיטלי 360, כולל עיצוב ופיתוח אתרים, פרסום ב- SEO, Google Ads וניהול מדיה חברתית, שרותי גרפיקה, וידיאו ועוד. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להבין את קהלי היעד, התחרות והמגמות בתעשייה שלהם, מה שמאפשר לנו לייצר קמפיינים שיווקיים אפקטיביים המביאים לתוצאות מדהימות עם החזרי השקעה גבוהים מאוד".

אם נסכם את דבריך, עסקים יכולים לקדם את עצמם באופן אורגני באתר האינטרנט שלהם, להשתמש ב-Google Ads כדי למשוך תנועה במהירות ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok ולינקדאין. כאשר נכנסים לשוק ה- B2B, חשוב להבין מהם הטרנדים החדשים בשיווק לשנת 2023 להמשך קריאה לחצו כאן ואילו ערוצים יהיו היעילים ביותר בקידום השירותים של העסק ולהימנע מהסתמכות רבה מדי על ערוץ אחד. 

לסיום, ספר לנו עוד כמה מילים על DIGITWOW

Digitwow (דיגיט וואו) היא סוכנות שיווק דיגיטלי המסייעת לעסקים לקדם את עצמם באינטרנט ולייצר לקוחות חדשים על בסיס קבוע. לצוות המומחים שלנו יש הבנה עמוקה בתחום השיווק בדיגיטל, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות החברה כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית שמובילות לתוצאות. 

רוצים לדעת יותר?

אתר החברה של DIGITWOW הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו. שם תוכלו ללמוד עוד על שירותי הסוכנות, לצפות בפורטפוליו שלה וליצור קשר כדי ללמוד עוד. יש להם גם בלוג שבו הם חולקים תובנות שיווק דיגיטלי ושיטות עבודה מומלצות שבהן עסקים יכולים להשתמש כדי לשפר את מאמצי השיווק שלהם. מוזמנים לראות בעצמכם.

קרדיט תמונה: freepik

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software
digital-marketing

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח