כלמוביל מרצדס פותחת את שנת 2016 עם קמפיין תדמיתי רחב היקף להשקת הa class החדשה. הקמפיין, כולל קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב וכן קמפיין דיגטלי באמצעות moblin המציג סדרת סרטוני יוטיוב, שצולמו בטכנולוגיית הצילום החדשנית – 360 מעלות. סרטון ה- 360 שהפיקה moblin באיכות HD מאפשר לצופה לסייר בתוך הרכב ב- 360 מעלות ע"י הזזה של הסמארטפון לצדדים, למטה ולמעלה. הסרט מקודם ונתמך באפליקציות פייסבוק ויוטיוב במובייל.
החוויה המקדימה שמציעים סרטוני ה – 360 מעלות, משתלבת היטב באולם התצוגה המרכזי החדש של מרצדס בהרצליה פיתוח, המשתרע על שטח של כ – 2000 מ"ר ומציע אפשרות להתרשמות בלתי אמצעית מלמעלה מ – 30 דגמים שונים בקונספט עיצובי וטכנולוגי.
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי הקמפיין החדש פונה לקהלי יעד חדשים וצעירים, אשר השנה יותר מבעבר רואים במרצדס אפשרות ראלית להגשמת החלום. עוד מציינת רביד מנחם, כי קמפיין ה 360 הינו צעד נוסף בהתאמת חווית הקנייה לקהל היעד של הצרכנים החדשים אשר חווית הקנייה מתחילה עוד לפני הגעתם לאולם התצוגה.
כלמוביל מרצדס, מסכמת את שנת 2015 עם מכירות של .2,345 כלי רכב חדשים, המהווים גידול של כ – 39% לעומת השנה הקודמת. בקטגוריית ה-NGCC הכוללת את דגמי ה–A CLASS , B CLASS , CLA ו – GLA רשמה כלמוביל מרצדס גידול של כ-78% שהגיע בעיקר מלקוחות חדשים וצעירים, שבחרו במותג. במהלך שנת 2015, המשיכה כלמוביל מרצדס וחיזקה את אחיזתה בפלחים חשובים בשוק היוקרה והיא מובילה את המכירות בסגמנטים השונים. כלמוביל מרצדס תרחיב בשנת 2016 את היצע הדגמים ונערכת להמשך הביקוש לדגמים השונים.