למעלה מ 50% מהישראלים הגבירו את קניית הפירות והירקות באונליין

סקר שערכה חברת האונליין 'פרשוק' באמצעות מכון
המחקר 'רושינק' לקראת יום המשפחה, בקרב 500 ישראלים, מגלה שהרגלים והעדפות צריכת
ירקות ופירות, בקרב משפחות ישראליות, עלו משמעותית בשנה האחרונה. כשני שליש
מהישראלים בגילאי 18-64 צורכים פירות וירקות לפחות פעם ביום.

על פי הסקר, העגבנייה הירק האהוב על
הישראלים וזכתה ב 30% בקרב צמוד עם המלפפון (26%). התפוחים והבננות זכו בפירות
האהובים ביותר ובפער ניכר מהתות והמנגו שנשארו מאחור באחוזים נמוכים.


קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו
פירות וירקות באונליין בתקופת הקורונה ואילו שיעורים גבוהים יחסית של הזמנת פירות
וירקות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: תושבי המרכז, בעלי הכנסה ממוצעת, נשים
ואקדמאים.


יותר ממחצית מהישראלים דיווחו כי הם הגבירו
בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין.

שיעורים גבוהים יחסית של הגברת תדירות קניית
ירקות ופירות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: בעלי הכנסה ממוצעת, גילאי 40-49
ולא אקדמאים.

לסיכום – יותר ממחצית מהישראלים שהשתתפות
בסקר אמרו כי הם מעדיפים פירות וירקות תוצרת הארץ.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון