לקראת תקופת החגים הידועה בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל ובמיוחד לקראת ערב ראש השנה – 013 ברק יוצאת בקמפיין חדש בעלות של שלושה מליון ש"ח. את הפעילות בחגים תלווה גם הגרלה, בקרב לקוחות החברה, של כרטיסי טיסה לכל יעד בעולם בו נמצאים הקרובים בחו"ל.
בקמפיין נראה ילד כבן חמש אשר נמצא עם אמו בתחנת רכבת בחו"ל ומחפש כל העת את אביו בקרב גברים זרים הנמצאים במקום. לבסוף נעתר אחד העוברים ושבים לבקשת הילד ומשחק עמו, כפי שאביו נוהג לעשות זאת.
הקמפיין הנו סרט שביעי בסדרה המוכרת שבה ראינו את יוסי סיאס מתגעגע למאזיניו, קרן מיכאלי שנפגשת כביכול עם אמה בשוק בפריס, אח המשתעשע עם "אחיו" באוטובוס, ילד ש"פוגש" את סבתו ברכבת וקופץ עליה ועוד. הקמפיין יפורסם בטלביזיה, בשילוט חוצות, באינטרנט וברדיו.
בנוסף, לקראת החגים, יקבלו לקוחות החברה הזמנה אישית להשתתפות בהגרלה, ע"י משלוח צילום של קרוביהם בחו"ל המחזיקים שלט עם מספר הטלפון שלהם מעבר לים.
בין השולחים יוגרלו 3 כרטיסי טיסה זוגיים לכל מקום בעולם בו נמצאים הקרובים. כרטיס זוגי רביעי יוענק לשולחי התמונה המקורית ביותר. הגרלה זו נהפכה למסורת ב013 ברק ובשנה שעברה מתוך אלפי התמונות שנשלחו לחברה, זכו שלושה זוגות שטסו לקרוביהם בגרמניה, בדרום אפריקה ובשוודיה.
רן גוראון סמנכ"ל השיווק של 013 ברק מסר כי "כחברה המובילה היום את שוק השיחות הבינלאומיות עם 35% נתח שוק, עפ"י נתוני משרד התקשורת, בכוונת 013 ברק להמשיך בקו הפרסומי המזוהה עם החברה המדגיש את ערכי את הפן הרגשי והאנושי. במחקרים שערכה 013 ברק בקרב מתקשרים לחו"ל, עלה כי ביצוע השיחה לחו"ל נובע מצורך אמוציונאלי בסיסי המצוי בתחושותיו של כל אדם ואדם. האסטרטגיה השיווקית של החברה קובעת, כי שיחה לחו"ל היא שיחה משמעותית, המונעת מרגש של געגוע למשפחה ולחברים. בהתאם לתפיסות אלה, החליטה 013 ברק לבחור הפעם בסיטואציה המייצגת את הקשר העמוק בין ההורים לילדיהם".