לקראת העליה לאוויר: ספורט1 וספורט2 משתפים פעולה עם אולפני הרצליה

לקראת העלייה לאוויר, ערוצי הספורט החדשים, ספורט1 וספורט2 מקימים משרדים וחדרי שידור באולפני הרצליה אשר ישמשו גם כאולפני הבית לתוכניות המיועדות לערוץ.



ערוצי הספורט החדשים, שיעלו לאוויר במהלך השבועות הקרובים, שכרו את כל הקומה הרביעית בבנין רשת לשעבר באולפני הרצליה. מדובר בקומה שלימה שעוברת בימים אלה שיפוץ כולל לקראת העלייה לאוויר. בקומה ימוקמו חדר השידור, חדרי העריכה וחלק מהמשרדים.



אולפני הרצליה המשתרעים על כ-45 דונם מספקים ללקוחותיהם שירותים טלוויזיוניים על כל שלבי ביצועם. לאולפני הרצליה יש כיום שמונה אולפנים המכילים את הציוד המתקדם ביותר בשוק המופעלים על ידי אנשי מקצוע הבכירים המיומנים והמנוסים ביותר.



ערוצי ספורט1 וספורט2 המחזיקים בזכויות השידור של ליגת העל הישראלית בכדורגל ובכדורסל וכן הליגה האנגלית בכדורגל, שודרו עד עתה בשיטת ה- .PPV ובתקופה הקרובה הערוצים יעברו לשיטת ה-PAY וישדרו 24 שעות ביממה שידורים חיים ותוכניות ספורט מהארץ ומהעולם. בנוסף לשידורים הישירים של אירועי הספורט המובילים, הערוצים החדשים ישדרו גם ראיונות ותוכניות אולפן.



לדברי אדר זהבי, מנכ"ל ספורט1 וספורט2: "חוויתם של חובבי הספורט מורכבת הן מהתכנים והמשחקים המשודרים בערוץ, בעיקר השידורים הישירים, והן מאופן העברת השידור ומהאולפנים בו מהם משודרים המשחקים. בספורט1 וספורט2 אנו שמים דגש על שני הפרמטרים, במטרה להעניק לציבור חובבי הספורט חווית שידורים שטרם נראתה בארץ".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס