לקראת חג השבועות, מעדנות מחזקת תמיכתה בסדרת "מיני בורקס" בקמפיין שלעלותו 200 אלף דולר

מעדנות המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק מוצרי מאפה קפואים, מעלה סרטון פרסום מיוחד לקראת שבועות, לסדרת – מיני בורקס.הסרטון משלב קטעים מסרט המתנשף ("חם") שמלווה את קמפיין "מוגש בחום – מעדנות" בליווי צילומי מזון.להערכת החברה מיני בורקס של מעדנות מהווה 43% משוק המיני בורקס בישראל.הקמפיין ילווה במבצעי חג עמוקים ובשילוט מאסיבי בנקודות המכירה.


סרטון מיני בורקס יעלה החל ממחר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת