לקראת עונת החורף: גוליבר מעלה קמפיין בערוץ 2 וברדיו המקומי בהיקף של כ- 400 אלף ₪

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר לרכישת מוצרי תיירות, מעלה קמפיין בערוץ 2 וברדיו המקומי בהיקף של כ- 400 אלף ₪.



הקמפיין, שיתחיל ב – 19 בנובמבר 2006 למשך 10 ימים, יכלול תשדירים של כ- 6 שניות ויציג את הסיסמא: "כל החופשות, כל הטיסות באתר אחד ענק – גוליבר ענק התיירות באינטרנט". הקמפיין עולה לרגל תחילת עונת תיירות החורף.



הסיסמא מעבירה את המסר המלווה את חברת גוליבר מיום הקמתה, והיא שגוליבר הוא "אתר אחד ענק" המאגד בתוכו את כל מוצרי התיירות השונים, בהם טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות נופש, חבילות סקי, הפלגות נופש, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, בתי מלון בישראל ועוד.



לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, הסיסמא שנבחרה לקמפיין מייצגת את התפיסה של חברת גוליבר, כאתר המאפשר לצרכן הישראלי להיכנס לאתר אחד, ולקבל בו את כל המידע הדרוש לתכנון נכון של נופש בארץ ובחו"ל.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס