מתנדבים?
מגיע לכם לקבל בחזרה! פלטפורמה ישראלית חדשה בשם 'באר המשאלות' מציעה לאלפי גופי
ההתנדבות בישראל הטבות שונות על מנת להוקיר תודה לעשרות אלפי המתנדבים בישראל. 'באר המשאלות' מאגדת משאלות (הטבות
ייחודיות) מעשרות רשתות ומותגים ברחבי הארץ, המסייעים בעידוד ההתנדבות ברמה הארצית
ע"י הערכת המתנדבים דרך ההוקרה.
כיום, קיימים באתר הפלטפורמה ( wishingwell.co.il ) כ-40 רשתות ומותגים ארציים
מעניקים 'משאלות' ייחודיות למתנדבים דרך באר המשאלות, מתחומי האופנה, המסעדות, הצרכנות, תיירות
הפנים, תרבות ועוד. בין המותגים המוכרים ניתן למנות
את: רשת קפהקפה, ישרוטל, סטימצקי, נעמן, מגה ספורט, קבוצת GOLF ועוד. המתנדבים נהנים מהטבות משמעותיות רבות כמו
הנחות בשיעורים שנעים בין 15-25%, קפה ומאפה, ספר במתנה, חצי קילו גלידה ב'גולדה'
ועוד.
'באר המשאלות' פועלת מזה כשנתיים
בשיתוף פעולה הדוק עם המועצה הישראלית להתנדבות (www.ivolunteer.org.il ) המובילה את פיתוחו והתמקצעותו
של תחום ההתנדבות ברחבי הארץ, וזאת תוך גיבוש אסטרטגיה משותפת להוקרת מתנדבים
באפיקים שונים וחיזוק מעמד המתנדב ברחבי הארץ.
את 'באר
המשאלות' הקימו אורי אברהם ורון מרגליות בתחילת 2019 מתוך הבנה כי חסר בעולם
ההתנדבות כלי אפקטיבי להוקרת מתנדבים, גיוסם ושימורם לאורך זמן. השניים הבינו כי האתגר
של מנהלות ומנהלי התנדבות בעמותות וברשויות המקומיות הוא בטיפוח מערכת היחסים עם
המתנדבים המקבלים מענה ע"י כלי אפקטיבי להוקרת המתנדבים לאורך השנה.
אורי
אברהם, מנכ"ל 'באר המשאלות': "מאות אלפי המתנדבים בישראל הם נכס
לאומי, כפי שהשנתיים האחרונות הוכיחו לכולנו. החזון של 'באר המשאלות' הוא לסייע
בביסוסה של ההתנדבות כנורמה בחברה הישראלית, וחלקנו במאמץ הזה הוא ביצירת
"הילה" סביב מעמד המתנדב/ת. החלום שלנו הוא שכל מתנדבת ומתנדב בישראל
יזכו ל"שטיח אדום" שייפרס בפניהם בבתי עסק בכל הארץ, ובסופו של דבר גם
מהמדינה. עתידה של ישראל בחיזוק הערבות ההדדית שלנו זה לזו, באופן שחוצה מגזרים,
שכבות סוציו-אקונומיות וקבוצות גיל, וההתנדבות היא בעינינו המפתח לכך."