חברת המחקר החדשה "InterSight" היא החברה הראשונה בישראל שתבצע מחקרי שוק באינטרנט באמצעות פאנל צרכניים (Consumer Panels). InterSight"", מקבוצת שילוב, מציעה מגוון שירותי מחקר שמאפשרים לחברות שונות לחקור ולהבין קהלי יעד ספציפיים תוך כדי ביצוע ניתוחים שונים על בסיס מידע שנצבר לאורך זמן.
שירותים נוספים שמציעה "InterSight" כוללים כלים ופתרונות ייחודיים למדידת אפקטיביות פרסום באינטרנט שמיועדים לחברות אינטראקטיב ולמפרסמים, כמו גם מגוון שירותי המחקר הקונוונציונאליים הכוללים מחקרים טלפוניים וקבוצות מיקוד.
"מחקרים באינטרנט תופסים כשליש משוק המחקר בארה"ב", אומר מנכ"ל InterSight, איתי אוליניק. לדבריו היקף המחקר באינטרנט מכלל המחקר הנערך בעולם גדל בקצב משמעותי מדי שנה ויגיע לכדי היקף של 35% מכלל שוק המחקר העולמי עד לשנת 2008– "ואנו צופים כי שוק המחקר האינטרנטי בישראל יצמח בשיעור דומה", הוא אומר.
אוליניק אומר כי עד כה לא כמעט ולא בוצעו בישראל מחקרים באמצעות האינטרנט, מכיוון שלא היו בנמצא פאנלים צרכניים שיאפשרו דגימה מייצגת. לדבריו, InterSight תאפשר ביצוע מגוון סוגי מחקרים באינטרנט (כגון מחקרי מעקב, אומניבוסים ומחקרים ייעודיים) על גבי מדגמים מייצגים של אוכלוסיית הגולשים, ואלו יאפשרו לחברה לספק פתרונות מחקריים חדשניים שעדיין לא בוצעו בישראל.