לראשונה: ה'כללית' מוציאה למכרז את פעילות השיווק הישיר



'שירותי בריאות כללית' מוציאה למכרז את פעילות השיווק הישיר שלה. המכרז כולל את כל פעילויות השיווק הישיר. היקף הפעילויות של הכללית מוערך ב 5 מיליון שקל בשנה.


הזוכה במכרז יספק ל'כללית' שירותים הנוגעים לפעילויות הבאות: דיוורים ישירים, ייעוץ שיווקי, ניהול בסיסי נתונים, וכן פעילות ישירה באינטרנט משלב הייעוץ ועד שלב ההפקה ובקרת האיכות.


לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות ב'כללית': "תפקידו של השיווק הישיר עולה בערכו ובמשקלו הסגולי בתמהיל השיווק בכלל השווקים ובתחום הבריאות בפרט. כגוף המספק שירותים האתגר שלנו הוא באספקת המידע הרלוונטי בזמן הרלוונטי לקהל הרלוונטי ובשיווק ישיר ישנן אפשרויות נהדרות ככלי לניהול מערכת יחסים עם לקוחותינו".



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס