לראשונה חברה לאופנת נשים מקבלת את "תו אמון הציבור": comme il faut

בית האופנה קום איל פו, כמו גם בית הקפה של החברה שבנמל תל אביב, קיבלו בימים אלה את תו אמון הציבור, המעיד על התחייבותם לכללי הצרכנות המחמירים של ארגון אמון הציבור, ועל נכונותם לקדם ערכים צרכניים ולהוביל שינוי בתרבות הצרכנית בישראל.



קום איל פו הנה החברה הראשונה לאופנת נשים אשר לוקחת על עצמה להתחייב לכללים הצרכניים שקבע אמון הציבור, המבטאים סטנדרט צרכני גבוה, ובכך לקבל על עצמה מחוייבות למתן שירות ראוי ולהתקשרות בטוחה ואיכותית עם לקוחותיהן. הכללים מבוססים על הרגולאציה בישראל ועל כללי צרכנות מתקדמים בינלאומיים.


עוד מתחייבת החברה לפעול תחת בקרת אמון הציבור באמצעות בדיקת תלונות צרכנים, תחקירים, ומעקב אחר אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שירות נאות ואחריות למוצר.



התו ניתן לבית האופנה, לאחר שבמהלך שלושת החודשים האחרונים עברה קום איל פו הדרכה והטעמה של כללי ונהלי ארגון אמון הציבור, המבטיחים לקהל לקוחות החברה כי זו מיישמת ומטמיעה את השיטות והדרישות המתקדמות ביותר בכדי לשרתם וכי קניה בבתי החברה מהווה קניה צרכנית בטוחה.



בכך מצטרפת קום איל פו ליותר מ –100 עסקים מענפים נוספים שבחרו להוביל את המהלך הצרכני – זר פור יו, בזק בינלאומי, ניו קופל, סטימצקי, בגיר, מטרנה, פז, פרוקטר אנד גמבל, ניופאן, ארומה – ישראל, סופרפארם, טמבור, צומת ספרים, בסט ביי, ביג בוקס, סולגר ועוד רבים אחרים.

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס