שתיל, שירותי תמיכה וייעוץ לארגונים לשינוי חברתי בשיתוף עם הבצפר משיק קורס ראשוני המותאם לצרכי ארגונים לשינוי חברתי בנושא הובלת קמפיינים ציבוריים. הקורס מספק "ארגז כלים" מקצועי לניהול קמפיינים בזירות שונות: פוליטיות, תקשורתיות, קהילתיות, אינטרנטיות ועוד.
לדברי לאה ליברמן בנדר מנהלת מח' הלובי, התקשורת והמאבק הציבורי, משתי"ל "זהינו צורך בקרב ארגונים ברכישת כלים והכרה של אסטרטגיות נוספות מהם מורכב קמפיין. הייחודיות של הקורס הוא בבנייתו והתאמתו לצרכים ולשפה של ארגונים לשינוי חברתי תוך שימוש בתיאוריות, מודלים וידע מקצועי מעולמות הפרסום והשיווק, בבסיס הקורס ראיה אסטרטגית הוליסטית המשלבת ידע קיים מתחומי השינוי החברתי כגון לובינג, תקשורת, וגיוס קהילה עם הידע והכלים מעולמות הפרסום, כל זאת על מנת לקדם צדק חברתי וזכויות אדם".
ורד בטש סמנכ"ל הבצפר "בפגישות שערכנו עם ארגון שתיל היה ברור לכולנו שהובלת קמפיין חברתי דורש: תכנון , קביעת אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית, כלים ומיומנויות מעולמות תוכן שונים. כמו כן נדרשת היכרות מעמיקה עם הזירה הפוליטית והתקשורתית. שתיל ביחד עם הבצפר בנו קורס שיתן "ארגז כלים" מקצועי להובלת קמפיינים לשינוי חברתי, בו ילמדו להכיר מקרוב את עולם המדיה, לזהות קריאטיב פורץ דרך, גיוס משאבים, תמיכה פוליטית וציבורית ועוד..במהלך הקורס נלווה קמפיינים קיימים או חדשים של הארגונים המשתתפים.".
בקורס משתתפים 30 מנהלי ארגונים, מנהלי פרויקטים ומובילי קמפיינים פעילים של ארגונים לשינוי חברתי, כגון: הועד למלחמה באיידס, אמנסטי אינטרנשיונאל, המרכז לסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, התנועה לחיים בכבוד, בית חם, עמותת אנוש, אגודת ההומואים הלסביות, הועד הציבורי נגד ענויים, מגמה ירוקה, ויצו, עמותת זוכרות, כן לזקן, קול האשה, ישראל בשביל אופניים, בית איזי שפירא ועוד.
לאחר בניית הקונספט הראשוני בשתי"ל נעשתה פניה לבצפר של חברות הפרסום, במטרה לאחד כוחות בין הבצפר, גורם מוביל בתחום ההכשרה של מקצועות הפרסום לבין שתי"ל כגורם מוביל בתחום הכשרה לארגונים לשינוי חברתי. שתי"ל שירותי תמיכה ויעוץ לארגונים לשנוי חברתי מייסודה של הקרן החדשה לישראל מסייע למאות ארגונים ועמותות הפועלות בתחומי צדק חברתי וסביבתי, זכויות אדם, דו קיום ושלום, ופועל בקרב מגוון רחב של אוכלוסיות. שתי"ל מסייע לארגונים באמצעות ייעוץ, הדרכה והשתלמויות.