במיוחד לרגל משחקי המונדיאל, ביסלי אוסם בקמפיין טלוויזיה לטעם חדש בביסלי- טעם מקסיקני בהשקעה של 3 מליון ₪.
במסגרת השקת הביסלי החדש בטעם מקסיקני, יעלה קמפיין פרסומי בטלוויזיה בכיכובם של דמויות ביסלי אותם ידבבו ציון ברוך ואודי גוטשלק.
הפרסומת עושה טייק אופ על עולם הפרסומות, כאשר אנחנו פוגשים את הצמד הידוע של ביסלי על סט צילומי הפרסומת החדשה למהדורת הטעם המקסיקני. הדמות המוחצנת, חסרת הבושה מתעצבנת על כך שהצילומים לפרסומת לביסלי החדש נערכים בזמן משחק מכריע במונדיאל. כשחברו הלחוץ והחרדתי ממהר להרגיעו עם שקית ביסלי בטעם חדש- מקסיקני.
רחלי ירקוני מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים מוסרת "חטיפים הם חלק בלתי נפרד מהווי הצפייה המשותפת במשחקי המונדיאל ולרגל החגיגות אנו עולים בקמפיין בכיכובם של דמויות ביסלי, בפרסומת שתכניס עוד קצת טעם לצפייה במשחק ותעזור להם לפרק את העצבים על גולים מפוספסים בכיף".