רשת 'צבאן', המתמחה בעיצוב ושיווק תכשיטי זהב טהור ויהלומים,
חוגגת במהלך חודש יוני, 46 שנה להיווסדה, במסגרת זו תצא בקמפיין רחב בהשקעה של 1.5 מיליון
₪.
הקמפיין יעלה השבוע
הקרוב באמצעות משרד הפרסום שמעוני פילקנשטיין, תחת הסיסמא "יום הולדת 46 מזהב"
והוא כולל בין היתר: פרסום רחב בדיגיטל, שלטי
חוצות, פרסום בנקודות המכירה ופעילות ברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין תשיק הרשת את קולקציות קיץ 2021 וכן תצא במבצעים מיוחדים לרגל חגיגות יום ההולדת דוגמת: מגוון תכשיטי
זהב ב-460 ₪ בלבד, וכל החוגגות במהלך חודש יוני יום הולדת יקבלו – צמיד פנינים יוקרתי במתנה,
על כל קניה.
לדברי אודליה
קפלינסקי אורבך, מנכ"ל רשת צבאן: "שוק תכשיטי היוקרה בישראל מגלגל מעלה ממיליארד שקל בשנה, היום אנו מהווים שחקן משמעותי בשוק זה ורואים בו פוטנציאל
צמיחה באמצעות פתיחת סניפים חדשים ובהקמת
אתר לקנייה מקוונת, תוך הבטחת המחירים הנוחים
ביותר לצרכן הישראלי והרחבת ההיצע". עוד
אמרה אורבך: "לרגל חגיגות 46 שנה לרשת צבאן, הוחלט לעלות בקמפיין רחב להגיע
לקהלי יעד פוטנציאלים חדשים, במטרה לחזק
את האסטרטגייה השיווקית של החברה".
רשת
תכשיטי צבאן, מקבוצת צבאן בכור, מפעילה בישראל את רשת צבאן המונה 43 סניפים בפריסה
ארצית, ביניהם: 26 סניפים ברשת המשביר
לצרכן. הקבוצה נוסדה בשנת 1975 ע"י איש העסקים צבאן בכור וכיום הרשת נחשבת
לאחת הקמעונאיות המובילות בתחום התכשיטים בישראל. החברה משווקת תכשיטים בעלי תקן
של מכון התקנים הישראלי, בין התכשיטים: תכשיטי זהב, יהלומים, פנינים ואבני חן.