הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן, נבחרו לפרזנטורים של קניון הדר, בירושלים. השניים יקבלו 350 אלף ₪, עבור שנת 2019. הקמפיין בכיכובם של הזוג יעלה כבר בחודש הבא במסע פרסום רחב, שיכלול בין היתר: שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
הזוג המפורסם, נשואים 11 שנים, עם ארבעה ילדים וזהו הקמפיין הראשון המשותף להם. בימים אלה מצטלמת העונה השלישית של סדרת הדוקו ריאיליטי "הבוזגלוס", בכיכובם, שתשודר בתחילת אביב 2019.
לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "הבחירה במירן ומאור בוזגלו היא חלק מהאסטרטגיה של קניון הדר הידוע כקניון לירושלמים. מאור בוזגלו אהוד ואהוב על תושבי העיר וכמובן שחקן בולט על מגרשי הכדורגל, מירן אשתו הינה דוגמנית מצליחה, המייצגת את החוזקה הנשית, לפיכך מירן גם תוביל את קמפיין מניעת האלימות והעצמה הנשית אשר קניון הדר שם לפניו כמטרה לשנת 2019, מבקרות ומבקרי הקניון יזדהו בנקל עם הזוג המקסים אשר מייצג את המשפחתיות הישראלית וכן את ההצלחה והאופנתיות – ערכים שמתחברים למותג שלנו. אנו מאמינים שהחיבור עמם יהיה נכון עבורנו כפי שיהיה נכון עבורם".
מאור ומירן בוזגלו כיכבו עד כה בקמפיינים נפרדים: מאור שימש כפרזנטור של מותג הג'ינסים לי קופר לצד שיר אלמליח ומירן הייתה הפנים של רשת הנעלה.
מאור בוזגלו מסר: ״אני מתרגש מאד להצטלם עם מירן לקמפיין זוגי ראשון עבור קניון הדר, אין דבר יותר טבעי ונעים מלהצטלם עם הפרטנר שלך לחיים". מירן בוזגלו מסרה: "אנחנו רגילים להצטלם יחד לסדרה בוזגלוס, אז לפרסומת משותפת זה יהיה עבורנו יום כיף״.