מבצע "מטרנה מצווה 7" של חברת מטרנה ועמותת חסדי נעמי הסתיים בהצלחה חסרת תקדים

מבצע "מטרנה מצווה" המתקיים זו השנה השביעית ברציפות הסתיים בימים אלו בהצלחה חסרת תקדים. במסגרת המבצע נאספו כ-100,000 כפיות מדידה של תחליפי חלב – מטרנה ושקיות אריזת הדייסה. במסגרת המבצע התבקשו הצרכנים לאסוף את הכפיות או את אריזת הדייסה של מטרנה ולשולחם לחסדי נעמי, ובעבור כל 4 כפיות או שקיות שיצטברו ב"חסדי נעמי", תתרום "מטרנה" – תחליף חלב עבור משפחות נזקקות.



לאור ההצלחה חסרת התקדים, קיים השבוע ארגון "חסדי נעמי" מפגש הוקרה לחברת מטרנה על פועלם הרב ותרומתם הנכבדה מזה שבע שנים ברציפות בעבור המשפחות הנזקקות.



באירוע נשאו דברים: אורח הכבוד רבה הראשי של ת"א-יפו הרה"ג ישראל-מאיר לאו שליט"א שציין בדבריו את היכרותו מכבר השנים עם חברת מטרנה וארגון "חסדי נעמי". בדבריו עמד הרב על היושר והדייקנות שמלווים את חברת מטרנה מאז קמה.



את ברכת העירייה הביא סגן ראש עיריית בני-ברק הרב פנחס צברי, שברך את פעילי ומתנדבי "חסדי נעמי" על פועלם הרב וכן את חברת "מטרנה" על תרומה הנכבדה לרווחת המשפחות הנזקקות.



יו"ר חסדי נעמי, הרב יוסף כהן, אמר כי ההצלחה הגדולה מראה את הרצון הגדול שיש לציבור להיות שותפים בעזרה לנזקקים. "אנחנו מודים ומברכים את כל מי שנטל חלק בהצלחת המבצע ובראשם לחברת מטרנה על תרומתה המכובדת שמאפשרת לנו להמשיך ולסייע לזקוקים לכך. עוד ברך הרב כהן את פרסום בולטון-פוטנציאל על יוזמתם ועל הליווי המסור במבצע המיוחד "מטרנה מצווה".



מנהלת השיווק של מטרנה, גב' גלי ניר, אמרה: " אני כאמא חשה כי יש לנו אחריות כבדה לכך שגם ילדים ממשפחות מצוקה יקבלו את המזון הטוב ביותר, שיביא להתפתחותם התקינה ולשמירה על המערכת החיסונית שלהם ואני שמחה כי בעזרת המבצע הזה יוכלו עוד אלפי ילדים לקבל תחליפי חלב של מטרנה".

אולי יעניין אותך

14466pica3
14099pica3
13348slogen1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה (1)