מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק בעלות של כ- 1,000,000 ₪

מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק, בעל פקק לשימוש מתמשך, לנשיאה ולשימוש נוח.


כחלק מהמהלך השיווקי, משיקה מב"י קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך".



קמפיין "קח מאלטי לדרך" נועד להניע את הצרכנים לפעולת נשיאת המשקה מחוץ לבית. המהלך חושף את בקבוק מאלטי 1/2 ליטר וממצב אותו כמשקה בריאותי, טעים, מפנק ונוח לנשיאה.



אמיר יפרח, מנהל שיווק של מבשלות בירה ישראל: "מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מאלטי, המותג המוביל את קטגוריית הבירה השחורה עם 43% נתח שוק, רואה עצמה מחויבת לצרכנים לחדשנות בתחום ולהתאמה לצרכי השוק המשתנים. ממחקרים שערכנו, עלה הצורך של הצרכן בבקבוק ½ ליטר הניתן לנשיאה נוחה ולשימוש מתמשך. הקמפיין החדש ממצב את מאלטי כבירה השחורה המובילה בישראל, בחדשנות ובטעם, וממשיך את קו הפרסום הבריאותי והטבעי".



מאלטי הינה בירה שחורה ללא אלכוהול , עשויה מרכיבים טבעיים בלבד ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי והמיוחד.


המותג מאלטי נמצא בגידולים מרשימים של כ- 33% מול שנה קודמת.



דיאט מאלטי, שהושק בפברואר 2002, נמצא בגידולים שנתיים קבועים של כ- 30%, ומהווה כ- 35% מהמותג.




אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים