רשת מגה הצטרפה השנה לחג הקניות הישראלי– Shopping IL כרשת המזון הראשונה והיחידה מבין רשתות המזון, אשר מציעה מגוון הנחות ומבצעים באתר האינטרנט של החברה. מגה שוברת שיאים בחג הקניות הישראלי- Shopping IL
עד לשעה 11:00 בבוקר (ביחס ל- 3 ימי רביעי האחרונים):
עלייה של כ- 1000% בכמות הרכישות באתר למוצרי המבצע אל מול יום רגיל.
עלייה של 200% בכניסות לאתר (טראפיק).
עלייה של 30% בכמות ההזמנות.
עלייה של 30% בפדיון.
זינוק במכירות המוצרים שמוצעים במבצעים ייחודים לחג הקניות הישראלי ובכלל הקטגוריות המובילות באתר:
עלייה של 330% במכירות חיתולים.
עלייה של 340% במכירות נייר טואלט
עלייה של 180% במכירות בשר בקר.