מגזין "להיות הורים", מבית מעריב מגזינים, יוצא החל מהיום (א') בפורמט חדש ומוגדל. עד היום צורף למגזין "את" ומעתה יימכר באופן עצמאי גם בנקודות המכירה. ממעריב נמסר כי המגזין אשר החל את דרכו לפני כ- 9 שנים הצליח לבסס את מעמדו בשוק המגזינים הישראלי תוך פנייה לקהל יעד ממוקד – הורים ומשפחות צעירות.
עוד נמסר כי בפורמט החדש שלו, מטפל "להיות הורים" בטווח נושאים רחב ומקיף הנוגע במשפחה הישראלית, על כל היבטיה. "בראש ובראשונה שם לו המגזין למטרה להקנות כלים להתנהלות נכונה עם הילדים, מתוך הכרה שתא משפחתי המתפקד נכון – הוא מקור אושר ובסיס לצמיחה עבור כל אחד מבני המשפחה." הוסיפו בחברה.
השקת הפורמט החדש תלווה בקמפיין בעיתונות ארצית ומגזינים, אשר הופק על ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFT FCB ובמרכזו פנייה "להורים שרוצים לדעת יותר", המדגישה את הפן המקצועי של המגזין.
קרדיטים:
מנכ"ל מעריב מגזינים – רונן שקולניק
עורכת להיות הורים – עמליה שמשוני
סגנית עורכת להיות הורים – גילת דרוראני
מנהל קריאייטיב- ירון תגר
ארט דיירקטור- ליאת כהן
קופירייטר – יניב סהר
מפיקת משרד- רחלי משולם
תקציבאית – דנה בינימיני
מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה- אושיק רושינק
פלנרית – מירב בלידן