חברת התוכן הישראלית מג'יקס, הפועלת בשוק הבינלאומי, רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לאוסף הגדול ביותר של הפרסומות המצליחות. מדובר במאגר של כ-2600 דקות של פרסומות, המחולקות לקטגוריות כגון: אהבה, קריירה, ילדים, חיות ועוד. בנוסף, המאגר כולל 26 דקות של ניתוח חלק מהפרסומות ששודרו בטלוויזיה.
לדברי ניב עדי, מנכ"ל מג'יקס: "אוסף זה היה עד כה נכס בידי מספר חברות אירופאיות. אנו בחרנו לייבא את מאגר הפרסומות הללו גם לישראל, שכן אנו סבורים כי השוק הישראלי יוכל ליהנות ולהפיק תועלת מצפייה בתוכן זה, וכחלק מהאסטרטגיה שלנו לייבא תכנים בלעדיים וייחודיים, כפי שעשינו לאחרונה עם רכישת הזכויות הבלעדיות לשידור הופעותיו המוסיקליות של האמן רובי וויליאמס. מדובר בחומרים מפתיעים ומרשימים במיוחד, והם ערוכים ומפורמטים לשידור במגוון אמצעי המדיה – טלוויזיה, אינטרנט וסלולר".
עוד נמסר מהחברה כי היא בודקת בימים אלה את האפשרות להעלאת התכנים לשידור בשת"פ עם גופי מדיה מובילים בישראל. מהחברה נמסר כי, תיתכן גם אפשרות שהתכנים ישודרו בחסות חברות מסחריות.
לצפייה בדוגמאות ניתן להיכנס ללינק: https://www.magyx.tv/Index.asp?CategoryID=210
חברת התוכן הישראלית מג'יקס מתמחה בפיתוח, הפקה והפצה של תכנים חוצי מדיה המותאמים לשידור בטלוויזיה, VOD, אינטרנט וסלולר. מג'יקס מגייסת תוכן שיווקי וחסויות ישירות ממפרסמים. מחלקת השיווק של החברה נמצאת בקשר ישיר עם משרדי הפרסום והאינטראקטיב. כמו כן, מג'יקס מנהלת קשרים עסקיים ענפים עם גופי מדיה ותקשורת מהגדולים בעולם, ובתוך כך מנהלת גם את זכויות השידור למאות שעות שידור ותוכניות ייחודיות אותם היא מגייסת ומפיצה בעשרות מדינות בעולם, בקטגוריות כגון דרמה, דוקומנטרי, לייף-סטייל ועוד. מטה החברה הנו במגדל שלום בת"א, ויש לה גם נציגים בפריז ובניו-יורק. בין לקוחותיה בישראל: הוט VOD, YES, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שירותי בריאות כללית, YNET, אורנג', סלקום, פלאפון ועוד.