מגלים את אמריקה: רשת "קידישיק" תפתח הרשת לראשונה חנות בניו יורק


במסגרת העשור להקמת רשת "קידישיק" שהינה רשת בגדי הילדים הגדולה במגזר החרדי, הכוללת כיום 18 חנויות, תפתח הרשת לראשונה חנות בניו יורק בהשקעה של כ- 500,000 ₪.



במהלך תצוגת קולקציית "קידישיק" במרכז התצוגות "ג'ווס סנטר" במנהטן (רח' 34 ברודווי), הוזמנו הזמנות מיידיות והזמנות ארוכות טווח, ע"י עשרות בעלי חנויות ומפיצים של אופנת ילדים מניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס קולקציות לשנת 2008, בשווי של למעלה מ- 7 מיליון ₪. בתצוגה השתתפו מאות יצרנים מכל רחבי העולם.



בתצוגה הנ"ל הקימה רשת "קידישיק" מתחם תצוגה על שטח של כ- 50 מ"ר, בו הציגה למעלה מ- 80 דגמים שונים המיועדים לבנות ומאופיינים בסגנון אלגנטי (לחגים ושבתות). בנוסף, הפיקה הרשת קטלוג מיוחד באנגלית. עלות ההשקעה בהשתתפות בתצוגה – כ- 250,000 ₪.




מירי שניאורסון, מנכ"לית רשת "קידישיק", מציינת שבמהלך שנת 2008 תיפתח רשת "קידישיק" לראשונה חנות בניו יורק בהשקעה כוללת של כ- 500,000 ₪, בעקבות הביקוש והמודעות לבגדי הרשת. חלק גדול מההצלחה השיווקית טמון בעובדה שבמגזר הדתי – חרדי שם המותג בעל הכרה, וזאת בזכות העובדה שנהוג במגזר לשלוח במתנה לחו"ל בגדים לימי הולדת ו/או חגים, בנוסף לכך שמבקרים מחו"ל נחשפו לרשת במהלך ביקורם בארץ.



רשת "קידישיק" שהינה רשת אופנת הילדים והנוער הגדולה במגזר הדתי-חרדי, וכוללת 18 חנויות רשת, נכנסה לאחרונה גם למגזר הכללי – חתמה הסכם עם "המשביר החדש לצרכן" – פתיחת כ- 8 חנויות בקונספט "חנות בתוך חנות" ב- 8 סניפי רשת "המשביר החדש לצרכן" – בנצרת, בירושלים (במלחה ובקינג ג'ורג') , בני ברק, קריון, חיפה, באר שבע וטבריה. זהו המגע הראשון של רשת "קידישיק" עם הציבור הכללי – חילוני.



"קידישיק" בידלה מהקולקציה הכוללת למעלה מ- 800 דגמים, פריטים המותאמים לציבור הכללי – קולקציה ספורטיבית וקז'ואלית (כ- 65% מהקולקציה כללית). בכניסה לרשת "המשביר החדש לצרכן" השקיעה הרשת למעלה מ- 1 מיליון ₪, ובעקבות הכניסה למשביר צופה הרשת בשנת 2008 גידול במכירות של כ- 20%.




היקף המכירות של רשת "קידישיק" בשנת 2007 הינו כ- 42 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
כנס המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר