מגמת האינטראקטיב ב"עבודי קריאיטיב" נוצרה ונבנתה לאחר מחקר ופיתוח של שנה שפיצח את הצורך הבוער ביותר בעולם הפרסום והאינטראקטיב. התובנה שעולם הפרסום מתקדם לעבר עולם האינטראקטיב והידיעה כי הפרסום באינטרנט ובסלולר מתקדם בקצב אדיר, יוצרים את הצורך לאנשי אינטראקטיב שהם לא רק מעצבים ששולטים בתוכנה, אלא אנשי קריאיטיב המבינים את עולם הפרסום ויודעים "לתרגם" קמפיינים ממדיה אחת לשנייה. המטרה: יצירת חיה אינטראקטיבית היודעת לעצב, לתכנת וליצור קריאייטיב חדשני ופורץ.
המטרה תושג הודות לייחודה של נבחרת המרצים במגמת האינטראקטיב. נכון להיום לימודי עיצוב גרפי מועברים על ידי אנשי מחשבים. אלו לרוב מתמצאים בתוכנות השונות אך אינם נוגעים לעולם האינטראקטיב והפרסום, אליו פונים רבים מבוגרי לימודים אלו. במגמת האינטראקטיב שעתידה להיפתח ב"עבודי קריאיטיב בית הספר למקצועות הפרסום" ילמדו אנשי קריאייטיב החיים ונושמים את העולם הזה מדי יום, מודעים לצרכים השונים בתעשייה ויודעים לתת להם מענה טוב יותר.
נאור הרמן, מנהל בית הספר "עבודי קריאייטיב" מסביר: " עולם האינטראקטיב מתקדם ללא הפסקה, כל פיסה באינטרנט ובסלולר הופכת לשטח פרסום שצריך לדעת לנצל בחכמה. היום כדי לבנות אתר, להמיר קמפיין לאינטרנט ולסלולר או להנהיג מהלכים ברשתות חברתיות אנו נזקקים לאיש קריאייטיב, איש מחשבים ומעצב גרפי. אנחנו ניצור חיה חדשה היודעת לדבר את כל השפות באופן שוטף, וחשוב מכך- בוגרי המגמה יידעו לא רק לעשות אלא ליזום, להמציא ולחדש."
תכנית הלימודים הינה המקיפה ביותר בארץ, וכוללת 500 שעות לימוד של לימודי תוכנה והרצאות ייחודיות וביניהן: עיצוב למדיה סלולארית, ניו מדיה, ניהול סטודיו, קידום אתרים בגוגל, קהילות ופורומים ברשת ועוד. במהלך לימודי אינטראקטיב ילמדו הסטודנטים שש תוכנות לעיצוב גרפי וביניהן פוטושופ, HTML, FLASH ועוד ויוכשרו לעצב ולבנות אתרי אינטרנט, ליצור פרסומות באינטרנט ובסלולר ואף לבנות ולהמציא אפליקציות שונות. מאחר והמגמה היא המתקדמת בעולם יצוידו התלמידים במכשיר ipad חדשני שיענה על צרכיהם השונים- לימוד ויישום תוכנות, בניית אפליקציות, עיצוב באנרים ועוד.
בית הספר "עבודי קריאיטיב" הינו בית ספר "בוטיקי" וייחודי הקיים כעשרים וחמש שנה ומהווה חלק מחברת עבודי הוותיקה. בבית הספר מועברים קורסים מקצועיים בתחומי הקופירייטינג, ארטדיירקשן, סטיילינג יחסי ציבור –תקשורת ועיתונות- מגמה חדשה. מטרתו של בית הספר הינה לאתר אנשים בעלי פוטנציאל ויצירתיות ולהכשירם בעזרת מרצים מובילים מעולם התקשורת והפרסום לעבודה מעשית וקריאייטיבית בתעשייה. הלימודים נעשים בכיתות של עד עשרים תלמידים תוך דגש על יחס ופיתוח אישיים.