מהלך אסטרטגי שיווקי בפריגת להדגשת ערכי המותג והחיבור לטבע: מוציאה את לקוחותיה לפעילות בטבע

פריגת יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת מפה, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של פריגת להדגשת ערכי המותג והחיבור לטבע. במסגרת הפעילות, מציעה פריגת את מפת הפיקניקים החדשה של חברת מפה לשנת 2005 הכוללת מפת כבישים עדכנית, המלצות לבילויים בטבע ופיקניקים ב – 100 אתרים מומלצים. כמו כן, במדריך המצורף למפה ניתן למצוא תיאור קצר ופרטים חיוניים הנוגעים לכל אתר ואתר, וכן שלל הצעות למשחקים לכל המשפחה, המיועדים במיוחד לבילוי בטע ומחוץ לבית.



המהלך, של פריגת, ייתמך במבצע שיווקי במסגרתו כל הרוכש מארז הכולל זוג בקבוקי סחוט, יקבל במתנה מפת אתרי פיקניקים ממותגת פריגת. כמו כן, מתוכננים שיתופי פעולה נוספים עם "מפה" במהלך שנת 2005 לתקשור חוויית הטבע של המותג.



מיכל קציר, מנהלת תחום H&W: "פריגת בחרה להוביל קו אסטרטגי חדש עם שפה פרסומית המעבירה מסרים חווייתיים של הנאה חושית, רגשית, טעימה, מפנקת וטבעית – הכי קרובה לדבר האמיתי -לטבע לאדמה ולנשמה. כחלק מהפעילות השיווקית, בכוונתנו לצאת במגוון של פעילויות ייחודיות שיבטאו את החיבור של פריגת לטבע לאורך כל השנה. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת מפה, הינו סנונית ראשונה למגוון רחב של פעילויות שאנו מתכננים בשנה הקרובה".









על פי הערכות בענף שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ- 1.5 מיליארד ₪ בשנה.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס