בשבוע הבא תושק מהפכת המדיה החדשה: זירת "רלוונטי" המספקת מידע משלים לכתבה, באופן מיידי וללא עריכה. כתבות שיעלו באתרים המובילים יסתיימו בהפניה לזירת התוכן החדשה שבה יהיה תוכן משלים לכתבה אשר נכתב בזמן אמת ע"י גוף הרלוונטי לכתבה ללא עריכת האתר.
נדגיש: זו הפעם הראשונה שגוף מסחרי/ציבורי יוכל לקחת חלק פעיל בכתבות תוכן ללא עריכה. אחריות "הרלוונטיות" של התגובה היא רק בידי הגוף ומערכת "רלוונטי" האמונה על הנושא.
לדוגמא, נראה כתבות בנושאי ביטוח, שלאחריהן מידע משלים מטעם ביטוח ישיר או בתחום הכלכלי מטעם בנק לאומי. "רלוונטי" מתחייבת לכך שהחומר יהיה רלוונטי, בשקיפות וחתום ע"י מומחה בתחום הכתבה עצמה.
הארגונים יוכלו גם להגיב בזירת התוכן של כתבות ארכיוניות אשר חשובות בעבורן . הדבר ישמש להתמודדות עם רצון להיות רלוונטים בעת כתבות מהעבר אשר עולות בעת חיפוש במנועי חיפוש . נזכיר כי מרבית המושגים הפופולריים לחיפוש מפנים לכתבות מהעבר.
זירת התוכן המשלים הינה המצאה ישראלית אשר פותחה בשנתיים האחרונות ע"י רונן ארז, מייסד codex.co.il.www ואולג גולינקר. הזירה תעלה בארבעה אתרי תוכן מרכזיים ובימים אלה מתרחש מו"מ עם אתרים נוספים.
גופים רבים כבר החליטו לעשות שימוש בזירה כמו: בנק לאומי, ביטוח ישיר, כלל, מגדל שוקי הון, הקריה האקדמית אונו ועוד.
החברה החלה לאחרונה לפעול גם במחוץ לישראל ונמצאת בתהליכים מתקדמים מול אתרי תוכן מרכזיים באירופה.
רונן ארז: הפיתוח שלנו עומד להוסיף נדבך חשוב לחוויות צריכת התוכן של הגולשים באתרים המובילים. הגולש יקבל את האפשרות להעמיק, ולקרוא תכנים רלוונטים נוספים, אשר אינם עוברים עריכה. לארגונים וחברות תינתן הזדמנות להגיע לקהל יעד ממוקד ומפולח אשר כבר מתעניין בעולם התוכן של המפרסם. אני רואה בזירת "רלוונטי" כשלב נוסף באבולוציה של מדיית השיווק ברשת האינטרנט.