מה משותף, למנהלת תקשורת שיווקית, לסמנכ"ל כספים בכיר ולסטייליסט?

האינטרנט כזירת עסקים הטרוגנית מחברת כיום יותר מתמיד את הצרכים העסקיים של בעלי מקצוע חופשי ושל מנהלים בכירים מתחומי השיווק, אופנה,כלכלה, רפואה, נדל"ן, ויזמות .


המרכז הבינתחומי לאינטרנט, מקיים מזה כשנה פעילות ענפה בתחום הלימודים להכשרת אנשי מקצוע לפיתוח מיומנויות אישיות לשיווק באמצעות האינטרנט.


לדברי רוני פרידמן, מנהלת המרכז הבינתחומי לאינטרנט, : בשנה האחרונה אני מזהה את השינוי המשמעותי במאפייני חתך הפרופיל המקצועי של הנרשמים אצלינו לקורס שיווק באינטרנט. את הקורסים מאיישים יותר ויותר סמנכ"לי שיווק בכירים, רואי חשבון, עורכי דין , רופאים בעלי קליניקות פרטיות, אם בעבר איישו את הקורסים שלנו בעיקר בעלי עסק קטן ובינוני, הרי שכיום גם אנשי מקצוע שאינם מגיעים עם רקע טכנולוגי קודם ואינם בעלי זיקה לתחום השיווק המסורתי,מודעים לכך, כי הפרסום בערוצי השיווק הקלאסיים כעיתונות מקומית/ פליירים/ שילוט חוצות, אינו מספיק אפקטיבי, וכי המדיה המרכזית המאפשרת לעסק להתבסס, למתג עצמו נכון, לגייס לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות מבלי לחרוג ממסגרות התקציב ולשאת הוצאות כספיות גבוהות, הינה האינטרנט .



בתמונה: מר רועי קורן, מרצה בקורס שיווק באינטרנט על הרשתות החברתיות.רועי שימש כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בTheMarker וכמשנה למנכ"ל חטיבת האינטרנט של אתרי קבוצת "הארץ".רועי היה שותף בהקמת הרשת החברתית TheMarker café לצד מיזמי אינטרנט נוספים. כיום רועי משמש כמנכ"ל משותף ב- FaZa Heart & Mind Marketing העוסקת בשיווק, הפקה, ייעוץ עסקי וייזום פרויקטים.



לדברי פרידמן, בנינו תוכנית קורס ממוקדת, הכוללת 5 מפגשי ערב, המקנים כלים פרקטיים לבניית מיתוג והשגת נוכחות עסקית ברשת. קהל היעד המגיע ללמוד קורס שיווק ופרסום באינטרנט הם מנהלי שיווק, מנהלי מותג, אנשי יח"צ ופרסום באים על מנת להתמקצע בתחום במיוחד לנוכח העובדה שהם נמצאים בשוטף בקשרי עבודה עם יועצי פרסום אינטראקטיביים .



בנוסף, פונים אלינו מנהלי משאבי אנוש בארגונים גדולים, בבקשה להכשיר מקצועית גם אנשי מפתח נושאים תפקידי ניהול בכירים שאינם בהכרח קשורים לאגפי השיווק בארגון.





בתמונה: אלמוג איטלי, מנהל הפרסום טקסטואלי בוואלה. מרצה בקורס שיווק באינטרנט על פרסום ממוקד תוכן



בתמונה: שלומית הברון, מרצה על כתיבת תוכן שיווקי באינטרנט, שלומית משמשמת כראש תחום תוכן בחברת Netwise מומחית בכתיבת תכנים לאינטרנט.ניסיון בתחום כתיבת תוכן שיווקי, מכירתי ושימושי באתרי אינטרנט .מרצה במכללות ובמרכזי לימוד נוספים


בין הנושאים הנלמדים:


ü כיצד גורמים להגדלת תנועת הגולשים לאתר שלך ?


ü מאפייני תהליך העבודה מול בונה האתר, מה צריך לדרוש ומאלו טעויות להימנע?


ü איך ניתן לשפר את מיקום האתר לעמוד התוצאות הראשון במנועי החיפוש (Google) ?


ü מהו קמפיין באינטרנט, כיצד מודדים את השפעת הקמפיין?


ü השפעת התוכן באינטרנט, מהו תוכן שיווקי ?


ü בניית מיתוג אישי באינטרנט בבלוגים וברשתות החברתיות (פייס בוק, טוויטר, קפה דה מרקר)



המרכז הבינתחומי לאינטרנט הינו עמותה רשומה, קורס שיווק באינטרנט הינו קורס מקצועי, המתומחר לציבור הרחב בעלות מסובסדת.


עלות הקורס 800 ₪ בלבד.


את ההרצאות מעבירים מקצוענים בענף האינטרנט, לאור הביקוש, מס' המקומות בכל קורס מוגבל, מומלץ להקדים את הרישום על מנת להבטיח מקום מראש.


לרישום והבטחת מקום בקורס המתחיל ב- 14 לינואר 2010 , יש ליצור קשר באמצעות אימייל : info@iic.org.il , טלפון : 077-7171900 אתר : www.iic.org.il

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה