מודל שיווקי ייחודי המותאם לליווי חברות סטארט אפ משלב ההקמה ועד החדירה לשווקים הבינלאומים

חברת Xtra – Mile , המתמחה בשרותי יעוץ, תכנון וביצוע של תוכניות שיווק ופיתוח עסקי, הכריזה על השקת מודל שיווקי חדש המותאם לצורכי חברות סטארט אפ ומלווה אותם משלבי הקמת החברה ועד פעילויות עסקיות שונות כגון חדירה לשווקים בינלאומיים והקמת מערכי מפיצים בחו"ל.


המודל החדש, הנקרא STAR, פותח על בסיס הידע והניסיון של Xtra Mile תוך הבנת המציאות המורכבת של חברות הסטארט אפ המחייבת שימוש בפתרונות שיווק חכמים ויצירתיים ביחס עלות תועלת מרבית ו – Time to Market מהיר. המודל מתמקד בשישה נושאים עיקריים הכוללים חיבור לחברות הטכנולוגיה המובילות בתחום הרלוונטי, שיווק מדיד באינטרנט, גיוס וניהול מפיצים, networking עם מובילי דעה, תזמון ודרכי החשיפה (כולל פעילות יחסי ציבור ותקשורת שיווקית) וכן בניית מודלים להתאמת התמחור לשווקי היעד.


ארז רז, מנכ"ל משותף ב – Xtra Mile, אמר: "תהליכי היציאה ההדרגתיים מהמיתון שאנו עדים להם בתקופה האחרונה מחייבים את חברות הסטארט אפ להגיע לעמדת הפתיחה הטובה ביותר מבחינתם בשוק. היערכות נכונה חייבת לקחת בחשבון את השיקולים הייחודיים המשפיעים על אירועים שיווקים משמעותיים במחזור חיי החברה. לדוגמה, מועד ואופן חשיפת החברה, שיטות התמחור, צורת ההשקה של הפתרונות לקהלי היעד השונים, בניית קהל משתמשים, חשיפה לטובת גיוס, ניצול קשרים חברתיים (Social Media), יצירת קשרים עם מובילי דעה, הקמת רשת מפיצים ועוד נושאים רבים נוספים."


לדבריו, "שיקולים אלו מחייבים בנייה, תכנון מפורט וגמישות רבה בהתנהלות השיווק בחברת הסטארט אפ, אשר חשופה מידי יום לשינויים משמעותיים בסביבה העסקית שלה. לכן, ועל פי ניסיונה בשטח, השיקה Xtra Mile ,את מודל ה-STAR, המיועד לתמוך בצרכים המיוחדים של חברות הסטארט אפ בתחומי השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות והחלה ביישום של המודל בשטח בקרב לקוחות Xtra Mile הקיימים".


למידע נוסף info@xtra-mile.co.il, www.xtra-mile.co.il

אולי יעניין אותך

16491cellcom360
12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''