מומה זוכה לתקציבים חדשים בהיקף 7 מיליון ש"ח

"פרסום מומה" צירף לשורת לקוחותיו שלושה לקוחות חדשים: חברת המיצים הטבעיים פריניב בהיקף של 1.5 מיליון ₪, רשת החשמל הסיטונאי בהיקף של 4 מיליון ₪ ואגתד בהיקף של 1.5 מיליון ₪.


לדברי ארי כהן הבעלים של משרד הפרסום מומה: "זוהי תקופה קשה לענף, בה לקוחות המשחררים תקציבי פרסום מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם. ההתפתחות של החודש האחרון מעידה כי אנו יודעים לתת את המענה לצרכים אלה".


לאחרונה הצטרפה זמירה ינקוביץ מוותיקות ענף הפרסום בישראל, כשותפה חדשה ב"מומה". בעברה שימשה כסמנכ"ל בכיר בפרסום 'טמיר-כהן' שם עבדה במשך למעלה מ- 14 שנים וכסמנכ"ל בכיר בפרסום 'רגב-קוויצקי', מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. לדבריה: "במומה אנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי ופירסומי כאחד, פועלים עבורם בתחום המדיה החברתית ומשמשים הלכה למעשה שותפים להצלחותיהם. בנוסף אנו מרחיבים את מחלקת שיתופי הפעולה העסקיים של משרד ומלווים את הלקוח גם בייעוץ וברכישת מדיה".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים