"פרסום מומה" צירף לשורת לקוחותיו שלושה לקוחות חדשים: חברת המיצים הטבעיים פריניב בהיקף של 1.5 מיליון ₪, רשת החשמל הסיטונאי בהיקף של 4 מיליון ₪ ואגתד בהיקף של 1.5 מיליון ₪.
לדברי ארי כהן הבעלים של משרד הפרסום מומה: "זוהי תקופה קשה לענף, בה לקוחות המשחררים תקציבי פרסום מחפשים מענה מדויק לצרכים שלהם. ההתפתחות של החודש האחרון מעידה כי אנו יודעים לתת את המענה לצרכים אלה".
לאחרונה הצטרפה זמירה ינקוביץ מוותיקות ענף הפרסום בישראל, כשותפה חדשה ב"מומה". בעברה שימשה כסמנכ"ל בכיר בפרסום 'טמיר-כהן' שם עבדה במשך למעלה מ- 14 שנים וכסמנכ"ל בכיר בפרסום 'רגב-קוויצקי', מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. לדבריה: "במומה אנו מציעים ללקוחותינו ייעוץ שיווקי ופירסומי כאחד, פועלים עבורם בתחום המדיה החברתית ומשמשים הלכה למעשה שותפים להצלחותיהם. בנוסף אנו מרחיבים את מחלקת שיתופי הפעולה העסקיים של משרד ומלווים את הלקוח גם בייעוץ וברכישת מדיה".