מועדון POWERCARD יוצא לראשונה בקמפיין שיווק גרילה


ביום ה' הקרוב (28.6.07) יעלה, לראשונה בתולדות המועדון קמפיין טלוויזיוני, אשר ילווה בפרסום בעיתונות, ברדיו אזורי ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי" למשך 7 ימים. עלותו המוערכת של הקמפיין כמיליון ש"ח.



קמפיין זה ילווה בפעילות גרילה שיווקית חדשנית מסוגה ורחבת היקף הכוללת (לראשונה בתולדותיו של גוף מסחרי) קיומן של הפגנות רבות משתתפים הקוראות לביטול המע"מ בישראל. פעילות זו מנוהלת ע"י חברת "כפיים יעוץ שיווקי".



עו"ד ליאור טנר, 32, מנהל מועדון הלקוחות POWERCARD: "כמועדון לקוחות המבוסס על משפחות ובני מעמד הביניים, אנו רואים כי גובה המע"מ מהווה היום אבן נגף אמיתית לצרכן. על כן החלטנו ללכת צעד אחד קדימה ולהוביל קו שיווקי אגרסיבי יותר המתייחס לנושא באופן חד וברור. כהוכחה לכוונתנו אנו מוציאים לדרך מבצע רחב היקף בו יבוטל המע"מ למשך 3 ימים ב- 12 מרשתות המועדון במקביל. מבצע זה, בנוסף למסר הרחב יותר, מבליט את הכדאיות הצרכנית והמימונית של המועדון. "



"פאואר קארד" הינו אחד ממועדוני הלקוחות המובילים בישראל, הוא נסמך על פלטפורמה של כרטיסי אשראי של חברת Cal ומעניק לחבריו אשראי חוץ בנקאי והחזר כספי ברשתות המועדון. המועדון מונה כ- 100,000 חברים ו- 15 רשתות מהמובילות בישראל.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים