דאב – מותג הדאודורנטים המוביל מבית יוניליוור, מצטרף למהלך בינלאומי של החברה ומציג- "רול און עומד על הראש" – פטנט ייחודי של יוניליוור העולמית.
השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת מסר שמטרתו לחדד את ההבטחה של דאודורנט דאב למשתמשת – "הגנה מקסימאלית. טיפוח מושלם". בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪.
מסקר שערכה יוניליוור בקרב צרכניות ישראליות המשתמשות בדאודורנטים עולה כי למעלה מ- 85% מהנשים מייחסות חשיבות לטיפוח עור בית השחי. 40% מהן ציינו כי הן משקיעות די הרבה בטיפוח בית השחי. 94% מהנשים ציינו כי הן נוהגות להסיר שיער מבית השחי – רובן (כ- 77%) באמצעות גילוח.
עוד עולה מסקרים שערכה יוניליוור העולמית כי בקרב נשים רבות הסרת שיער נתפסת כאחד הגורמים לרגישות בבית השחי.
סדרת הדאודורנטים של דאב מוצעת מעתה עם פורמולציה חדשה שנועדה לסייע בפתרון בעיית הרגישות של עור בית השחי ושיפור מראה העור, רכותו וגמישותו בעקבות תהליך הסרת השיער. הפורמולציה המכילה 25% קרם לחות, מטפחת את העור העדין של בית השחי ומעניקה לו רכות וגמישות לאחר הסרת השיער ויוצרת תנאים לשיפור במצב של העור, זאת בנוסף להגנה מקסימאלית מפני זיעה.
במסגרת ההשקה, מציע מותג דאב סדרת רול און חדשה באריזה חדשנית וייחודית העומדת על הראש – פטנט שהינו פרי פיתוח של יוניליוור העולמית. הסדרה כוללת 4 ניחוחות באריזה נוחה לאחיזה אשר עוצבה במיוחד עבור נשים. צורתו הייחודית של הבקבוק שומרת על ה"גולה" תמיד רטובה, מוכנה לשימוש, ללא צורך לנער, ומאפשרת שימוש מקסימאלי בכל תכולת הבקבוק. הבקבוק הייחודי עוצב כך שאין צורך להרטיב את ראשו ומספיקה משיכה אחת של הבקבוק לאורך בית השחי כדי לספק את כמות הדאודורנט הרצויה באופן מהיר וחלק.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק הטיפוח האישי ביוניליוור ישראל: "טיפוח בית השחי הוא עניין בעל חשיבות בקרב נשים רבות בארץ ובעולם. כפי שעלה ממחקרים שערכה החברה, נשים רבות מתלוננות על רגישות באזור בית השחי. לצורך כך פיתח דאב פורמולציה ייחודית הנותנת מעבר להגנה מקסימאלית מפני זיעה, סיוע לעור להתאושש לאחר הסרת השיער. בנוסף, אנו גאים להציג לראשונה בעולם מוצר רול און ייחודי העומד על הראש. אנו בטוחים כי יתרונותיו של המוצר בנוסף לפורמולציה הייחודית בכל מוצרי הדאודורנט של דאב, ימשיכו לבסס את מעמדו של דאב כמותג מוביל בקטגורית הדאודורנטים לנשים."