מותג ההיגיינה אולוייז תרם 12,000 אריזות באמצעות ארגון פיתחון לב

במסגרת פעילות תרומה לקהילה המאורגנת מדי שנה בקרב מותגי פרוקטר אנד גמבל, וכחלק מפעילותו השוטפת של מותג ההיגיינה הנשי אולוייז למען נשים בקהילה, נתרמו 12,000 אריזות של תחבושות היגייניות מסוג Always sensitive, בשווי כולל של כ- 300,000 ₪, באמצעות ארגון פתחון לב.



מארגון פתחון לב, נמסר כי הוא, "משבח את מותג אולוייז על תרומתו הנכבדה של מוצר הכרחי וחיוני עבור נשים רבות חסרות אמצעים, המשתמשות במוצר ההיגיינה כמוצר חובה וחיוני".



רבקה קהת, מנהלת קטגוריית הנייר בפרוקטר אנד גמבל אמרה כי "מעבר לפעילותה המסחרית השוטפת ומעבר למחקר ולפיתוח האיכותיים בו היא משקיעה רבות, מחויבת פרוקטר אנד גמבל לתרומה לקהילה. בכל העולם יוצרת החברה שיתופי פעולה עם ארגונים המתמקדים בפעילות למען הקהילה, וכך גם בארץ – אנו מעמיקים ומבססים את הקשרים עם הקהילה בישראל מתוך מחויבות ארוכת טווח".



אולי יעניין אותך

17500white_coke1
17449renuar1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
ניידת3
עו''ד אביחי יהוסף