סופר-פארם הודיעה על כניסת מותג הספורט alo yoga לאתר האונליין של הרשת. האתר יציג את המגוון הרחב ביותר שקיים היום בישראל עם למעלה מ-100 פריטים במידות XS–XL ויכלול טייצים, טופים, חולצות ואקססוריז שונים. טווח המחירים ינוע בין 199-489 שקל
בשנים האחרונות הפכה אופנת הספורט לחלק מההלבשה היומיומית וגם מספר העוסקים בספורט ורוכשים בגדי ספורט נמצא בעלייה ובכללותו, תחום הספורט מגלגל בישראל בין 3 ל־4 מיליארד שקל בשנה. אלו יוגה החלה את דרכה בשנת 2007 בלוס אנג'לס על ידי צמד החברים דני האריס ומרקו דה-ג'ורג' והוא מגדיר את עצמו כמותג אופנת רחוב, ולא רק כבגדי אימון. במהלך תקופת הקורונה, צמחו מכירות המותג ב-123% לעומת השנה הקודמת, בעיקר בזכות הגדלת מכירות האונליין ישירות לצרכנים פי ארבעה.
המותג שראשי התיבות שלו הם air, land, ocean – מציע אופנת רחוב המזוהה עם הטבע. החברה מקדמת את תנועת המיינדפולנס, קיימות וסביבה, בריאות הגוף ופועלת ליצירת קהילת וולנס באמצעות עמוד היוטיוב שלו Moves Alo, המציע ללמעלה מרבע מיליון עוקבים, סוגי אימונים רבים, סשנים של יוגה וגם כלים למדיטציה. נוסף על כך, המותג מחזיק בדירוג פלטינום של ארגון WRAP, אחד מארגוני השמירה העולמיים בתחום ההגנה על זכויות עובדים וסחר הוגן, שעות עבודה תקינות וסביבת עבודה הולמת.