"פומה", מותג הספורט, מתרחב ומתחדש. במהלך חודש אפריל 2005 ישיק המותג שתי חנויות חדשות, בביג פאואר סנטר בבאר שבע וברחוב שינקין בתל אביב, ומשפץ את חנות המפעל הותיקה שבדרום תל אביב, סניפים אלו מתווספים לחנות הדגל הממוקמת בקניון עזריאלי בתל אביב. בהקמת הסניפים החדשים ושיפוץ חנות המפעל הושקעו 3 מיליון ₪.
הסניפים החדשים עוצבו בהתאם לתפיסה שיווקית ומדיניות החברה העולמית ליצור זהות אחידה בכל חנויות פומה ברחבי העולם. תכנון החנויות וחלוקת החלל התבצעה על פי ההנחיות, הסטנדרטים של חברת "פומה" בעולם, ועל פי קריטריונים של אסתטיקה, נוחות ושיווק, כך שכל נישה בחנות משויכת לקטגוריה שיווקית אחרת בהתאם לקולקציות השונות של "פומה".
סמנכ"ל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "השנה נשים דגש שיווקי על P.O.P – חנות בתוך חנות, ברשתות "מגה ספורט","סקאל ספורט" ו"ספורט ורטהיימר", כאשר חלק משיתוף הפעולה עם הרשתות יתבטא גם בהשקת ליין נעלי ריצה מקצועיות. בנוסף, תהא שנת 2005, שנה בה נפתח חנות קונספט בדיוטי פרי בנמל התעופה בן-גוריון. כאסטרטגיה שיווקית מרכזית, "פומה" אינו משקיע בפרסום מאסיבי ובקמפיינים גדולים, אלא באמצעות יחסי ציבור, אימוץ טאלנטים מתחום המוסיקה והבידור ומתן חסות לקבוצות כדורגל".
תקציב יחסי הציבור והפרסום של החברה מנוהל על ידי זאביק דרור יחסי ציבור, משרד המתמחה באופנה, צעירים וסגנון חיים, המטפל בכ-30 לקוחות.
"פומה", , מיוצג בישראל החל משנת 1982 על ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב- 2 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב 300 נקודות מכירה.