מותג נולד: סינמה רעננה יוצאת בקמפיין פרסום חדש "מה -1/2/07, מפסיקים לראות טלוויזיה"

"סינמה סיטי" באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" ישיק ב 1/2/07 קמפיין פרסומי חדש, בעלות של כ- 1 מיליון ₪ ל- 2 מתחמי הקולנוע החדשים ברעננה.



קמפיין הפרסום "מה- 1/2/07 מפסיקים לראות טלוויזיה" יקדם את פתיחת אולמות הקולנוע "סינמה פארק" ו"סינמה רענן" השוכנים ברעננה, בניהול סינמה סיטי שבצומת גלילות.



הקמפיין כולל ג'ינגל בתחנת הרדיו "רדיוס", שקופיות חסות בערוץ הראשון, שלטי חוצות באזור השרון וכן מודעות במקומוני השרון.



שני בתי הקולנוע "סינמה רעננה" נפתחו לאחרונה, האחד בקניון רננים והשני בקולנוע פארק.


הם שופצו לאחרונה בהשקעה כוללת של 7 מיליון ₪, באולמות הותקנו מושביי עור נוחים ומערכת השמע הוחלפה. כמו-כן ב"סינמה רענן" שבקניון רננים, השיקו שני אולמי VIP הזהים לאלו הקיימים במתחם הסינמה סיטי שבצומת גלילות.



יעקב כהן מנכ"ל הסינמה סיטי אמר היום כי: "רעננה נבחרה על ידנו להיות העיר הראשונה, מחוץ למתחם הצפייה הגדול בישראל הסינמה סיטי, שתעבור לטכנולוגיית צפייה הכוללת בילוי חוויתי וצפייה בסרט בתנאי VIP ממנו נהנו עד כה רק הצופים המתחם הסינמה סיטי".



אולי יעניין אותך

חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר