מותג עלית משיק שפה תקשורתית חדשה שלו

לאחר עבודה מאומצת של למעלה משנה, והשקעה של כ- 5 מיליון ₪, משיק מותג עלית מקבוצת שטראוס את השפה התקשורתית החדשה שלו.



מטרת המהלך לייצר שפה ייחודית ובולטת, אך יותר חשוב, כזאת שרלוונטית לקהל המטרה הצעיר.



את השפה התקשורתית החדשה מובילה חבורת "עליתים" הכוללת 4 דמויות אנימציה חמודות: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן. נמרוד הוא מנהיג החבורה הכריזמטי, דנה היא המקסימה והמעודכנת, וייצמן הגולם החמוד וקאשי הכעוס והסוער.



העליתים יובילו את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס מעתה ויככבו בכל הקמפיינים של מותגי החטיבה.



לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בשטראוס: "המותג עלית מקבוצת שטראוס הוביל תמיד את תחום הפרסום והשיווק במהלכים חדשניים וארוכי טווח: במשך כעשרים שנה, דקה לפני החדשות שודרה הפרסומת: "העם החליט קפה עלית", כמו גם ההתקשרות ארוכת השנים עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א שהיתה פורצת דרך וראשונית, גם הסלוגנים שליוו את הפרסומות של עלית כמו: "עוגת עלית את אפית", "זיפ והמשקה מוכן" הפכו למטבעות לשון ולחלק מההווי שלנו. בהשקת השפה התקשורתית החדשה של עלית חשוב היה לנו להיות ראשונים ולהוביל – הבחירה בהשקה של השפה ברשתות חברתיות בהן מתקיימת כיום שיחת הרחוב, באה מתוך רצון לשמר את תפיסת החדשנות ואת הקירבה של המותג עלית לצרכנים ומתוך הבנה של השינויים בתרבות צריכת המדיה בארץ ובעולם."



הקמפיין הראשון בו יככבו ה"עליתים" הוא הקמפיין להשקת אצבעות שוקולד פרה של עלית שעלה בימים אלה. הקמפיין נעשה ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ויעלה בטלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות וקולנוע .

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח