לאחר עבודה מאומצת של למעלה משנה, והשקעה של כ- 5 מיליון ₪, משיק מותג עלית מקבוצת שטראוס את השפה התקשורתית החדשה שלו.
מטרת המהלך לייצר שפה ייחודית ובולטת, אך יותר חשוב, כזאת שרלוונטית לקהל המטרה הצעיר.
את השפה התקשורתית החדשה מובילה חבורת "עליתים" הכוללת 4 דמויות אנימציה חמודות: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן. נמרוד הוא מנהיג החבורה הכריזמטי, דנה היא המקסימה והמעודכנת, וייצמן הגולם החמוד וקאשי הכעוס והסוער.
העליתים יובילו את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס מעתה ויככבו בכל הקמפיינים של מותגי החטיבה.
לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בשטראוס: "המותג עלית מקבוצת שטראוס הוביל תמיד את תחום הפרסום והשיווק במהלכים חדשניים וארוכי טווח: במשך כעשרים שנה, דקה לפני החדשות שודרה הפרסומת: "העם החליט קפה עלית", כמו גם ההתקשרות ארוכת השנים עם קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א שהיתה פורצת דרך וראשונית, גם הסלוגנים שליוו את הפרסומות של עלית כמו: "עוגת עלית את אפית", "זיפ והמשקה מוכן" הפכו למטבעות לשון ולחלק מההווי שלנו. בהשקת השפה התקשורתית החדשה של עלית חשוב היה לנו להיות ראשונים ולהוביל – הבחירה בהשקה של השפה ברשתות חברתיות בהן מתקיימת כיום שיחת הרחוב, באה מתוך רצון לשמר את תפיסת החדשנות ואת הקירבה של המותג עלית לצרכנים ומתוך הבנה של השינויים בתרבות צריכת המדיה בארץ ובעולם."
הקמפיין הראשון בו יככבו ה"עליתים" הוא הקמפיין להשקת אצבעות שוקולד פרה של עלית שעלה בימים אלה. הקמפיין נעשה ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ויעלה בטלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות וקולנוע .