מותג פמפרס, מבית 'פרוקטר אנד גמבל', סיכם בימים האחרונים, על המשך שיתוף הפעולה האסטרטגי עם פורטל האינטרנט MSN ישראל, לצורך פלטפורמה אינטראקטיבית לקידום המותג באמצעות הפורטל.
אתר פמפרס בישראל – "עולם התינוקות", המאגד בתוכו מאמרים ומידע עדכני מאת מיטב המומחים בתחום התפתחות התינוק, ימשיך לעלות לרשת כערוץ תוכן בפורטל MSN ישראל. בנוסף פמפרס ימשיך וייקח בעלות מלאה על כל תוכן ההורות והתינוקות ב- MSN, תוך התבססות על התכנים שבאתר העולמי של החברה, המוצע כיום ב-22 מדינות בעולם, ב-17 שפות ומגיע ללמעלה מ- 40 מיליון הורים ברחבי העולם. כל זאת לצד קו פתוח לפסיכולוגית ההתפתחותית של פמפרס ופעילות אינטראקטיבית מגוונת.
ליטל אשר, אחראית קשרי חוץ של מותג פמפרס אמרה כי: "אנו רואים בשותפות עם MSN ישראל שותפות אסטרטגית, המעניקה לפמפרס פלטפורמה טכנולוגית ייחודית ליצירת יחסים אינטראקטיביים בין פמפרס להורים. זאת, בנוסף לחדשנות האתר, ההולמת את החדשנות והאיכות המאפיינות את מותג פמפרס, הביאו אותנו להמשיך בשיתוף הפעולה, שיקנה להורים בישראל כלי ייחודי לשיפור ומיצוי פוטנציאל ההתפתחות של תינוקם".
דורון תורג'מן מנכ"ל MSN ישראל אמר כי "אנו גאים מאוד בהחלטת קונצרן פרוקטר אנד גמבל לבחור ב MSN ישראל, זו השנה השנייה ברציפות כשותפה האסטרטגית וארוכת הטווח, לערוץ בנושא כה חשוב. MSN ישראל פותחת לפמפרס ערוץ ישיר למאות אלפי הורים הנמנים על למעלה מ-3 מיליון הגולשים היחודיים שיש לנו כל חודש בפורטל MSN.
באמצעות תכני הערוץ יועבר להורים מידע חשוב על התפתחות ילדיהם ויתאפשר להם להשתמש בכלים אינטראקטיביים חדשניים אשר יסייעו בגידול ילדיהם. אני מעריך שנמשיך להוביל את תחום ערוצי התוכן בתשלום באינטרנט הישראלי, בשנים הבאות ומאמין שמודל הכנסות זה מערוצי תוכן ממותגים, יהווה עבורנו מנוע צמיחה משמעותי גם בעתיד".