מותג שוופס אנרג'י יושק בקמפיין בהיקף 8 מיליון ש"ח

יפאורה מצעירה את המותג שוופס עם השקת קו משקות אנרגיה של המותג, בקמפיין נרחב בהיקף של 8 מיליון ש"ח.



לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות, Schweppes, המשיק היום סדרת משקאות אנרגיה חדשה. סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה."




ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן 20/4/2019MAT) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% מול אשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון ₪ (ירידה של 3.5% מול אשתקד). Schweppes הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות הקלים (ללא מים מינרלים), והיחיד שמציג צמיחה מול ירידה של כלל השוק.Schweppes מהווה 8.6% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות וגדל בשנה האחרונה ב2%. זו תהיה כניסה ראשונה של Schweppes לתחום משקאות האנרגיה.



המותג Schweppes מוביל את קטגורית מוגז צבעוני עם מעל 40% נתח שוק כספי, ו39% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב3% כספי ו2% כמותי, מול ירידה של כלל הקטגוריה ב1% כספי ו5% כמותי.



Schweppes כאמור הוא המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן 20/4/2019(MAT ומוביל את החדשנות הגדולה ביותר – מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי מוגזים בטעמים ללא סוכר ועוד.



Schweppes נחשב למותג משקאות מוגזים הפונה לקהל בוגר יחסית, גילאי 25/30 ומעלה. סדרתSchweppes Energy החדשה פונה לקהל חדש , צעיר משמעותית מהקהל התקשורתי של המותג. גילאי 16-24. התמיכה התקשורתית והשפה התקשורתית של הסדרה תהיה ייעודית ושונה מהתמיכה הכוללת במותג, בהתאם.



אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח