חברת ברימאג דיגיטל אייג' יבואנית מזגני LG בישראל, מעלה היום קמפיין פרסום נרחב לרגל השקת סדרת מזגני ה- ART COOL החדשים של החברה. הקמפיין תחת הסלוגן "המזגן הנמכר ביותר בעולם", בהשקעה של כמיליון וחצי דולר.
הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בכל הערוצים, בעיתונות הארצית, ובמדיות תומכות נוספות, וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ.
לדברי משה רחימה משנה למנכ"ל ברימאג דיגיטל אייג', "חברת LG אלקטרוניקס מדורגת כיצרן המזגנים הגדול בעולם מזה 7 שנים ברציפות. הסלוגן "המזגן הנמכר ביותר העולם", מוביל את פעילות הפרסום בישראל בשש השנים האחרונות מאז הושקו בארץ. מזגני LG הם המזגנים היחידים המשלבים מובילות טכנולוגית ועיצובית ומותאמים במיוחד לאקלים החם השורר באזורינו. בסדרת הארט קול יוניזטור מתוחכם, המעשיר את האוויר ומסנן PLASMA המטהר את האוויר מריחות עשן ואבק. באופן זה מקלה מערכת זו על הסובלים מאסטמה ואלרגיות ומאפשרת אוויר צלול ובריא יותר".
קרדיטים:
מנהלת פרסום ברימאג דיגיטל אייג' – רותי ברניצקי
משרד פרסום-ירקוני – בן נתן
תקציבאית – כרמית לוגסי – רדליך
קופירייטר – רן אלון
מפיקה – מיטל גוטפריד
מנהל ארט – שלומי ירושלמי
מנהל קריאייטיב – פרדריק בלסן