מותג "לב הטבע" פורץ מחנויות הטבע לרשתות השיווק

מותג "לב הטבע" מקיבוץ כפר הנשיא שבגליל העליון, המוביל את המכר של שוק הקרקרים בחנויות הטבע, פורץ מחנויות הטבע ויוצא בפעם הראשונה לרשתות השיווק. כחלק מהמהלך, משיק "לב הטבע" לקראת שבועות סדרת קרקרים פריכים ועדינים חדשה- "קרקר טבעי" בהשקעה של כ300 אלף ₪.


הקרקרים מיוצרים בעבודת יד ועשויים מרכיבים טבעיים בלבד ומחומרי הגלם המובחרים ביותר הקיימים בטבע. הקרקרים מגיעים ב-4 טעמים: כוסמין מלא, חיטה מלאה, קמח תירס, שיפון מלא


הקרקרים בסדרה החדשה, עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, עשירים בסיבים תזונתיים, מינרלים וויטמין B, ללא תוספת סוכר, שמרים, חומרים משמרים וכל תוספת מלאכותית אחרת. בנוסף להרכב האיכותי, הקרקרים טעימים ומשביעים ביותר ומגיעים במארז השומר על הטריות ויכול להילקח בתיק כחלופה ללחם הלבן המוגש מחוץ לבית.


שוק הקרקרים בישראל נאמד בכ-120 מיליון שקלים ונשלט ברובו על ידי אסם. שוק זה נמצא בשנים האחרונות בסטגנציה, כאשר "לב הטבע" מעוניין להפוך לאחד השחקנים המרכזיים בקטגוריית הבריאות בשוק הקרקרים, ומציבה יעד להכפיל את נתח השוק שלו עד סוף שנת 2014.


בתהליך המיתוג שבוצע על ידי סטודיו BB&A עוצבו אריזות חדשות, המתאפיינות בצבע אדום ובמראה טבעי ונקי, היוצרות נראות בולטת וייחודית ומעבירות את תחושת הטבעיות של המותג. האריזות עוצבו באופן קבוע ואחיד לכל המוצרים, וכך יוצרות גוש צבע בולט על המדף. ערכיו המרכזיים של המותג- שימוש במרכיבים טבעיים בלבד ואירוח באים לידי ביטוי הן בסלוגן "לקחנו את כל הטוב שבטבע" והן בהצבת תמונה גדולה של הקרקר על מרכיביו המשובחים בחזית האריזה.


אסף קעטבי, מבעלי " לב הטבע":" לאחר הצלחת הסדרה האורגנית של "לב הטבע" בחנויות הטבע אנו שמחים להציע לצרכנים את מוצרינו הבריאים והאיכותיים גם ברשתות השיווק השונות. אנו בטוחים כי שוק הקרקרים בישראל בשל לשחקן פרימיום כחול-לבן המציב בחזית ערכיו איכות ורכיבים טבעיים "


סדרת הקרקר הטבעי מתווספת לסדרה האהובה על שוחרי הבריאות- סדרת הקרקרים האורגניים- קרקרים אורגניים טעימים ומלאי בריאות בארבעה טעמים נפלאים: חיטה מלאה , שיפון מלא, תירס וכוסמין מלא..

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר