מזרחי-טפחות LIVE עולה בקמפיין בשיתוף לקוחות של הבנק

לראשונה בישראל, בנק עושה שימוש בקונספט של שיתוף צרכנים בקמפיין פרסומי: מזרחי-טפחות יעלה הערב (א') בקמפיין פרסומי לקידום מזרחי-טפחות LIVE בשיתוף לקוחות של סניפים אלה.



סניפי "מזרחי-טפחות LIVE" הושקו לקהל הרחב לפני כ- 4 חודשים. בשונה מהסניפים המסורתיים, בסניפי מזרחי-טפחות LIVE בנקאי אישי וקבוע מעניק ללקוחות שירות באמצעות כל ערוצי התקשורת, ובדרך אשר מאפשרת לו לנהל את כל עסקיו עם הבנק מכל מקום, בזמינות מלאה ובדומה לתקשורת שהוא מנהל עם קולגות בעבודה, חברים, או בני משפחה. הלקוח יכול להתקשר אל הבנקאי האישי במשך 13 שעות ביום, משעה 7:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, באמצעות שיחת טלפון חינם, SMS, דואר אלקטרוני, וידאו צ'ט ושירות משלוחים.



מסקר שביעות רצון שערך מזרחי-טפחות בשיתוף מכון טלסקר TNS, בקרב לקוחות מזרחי-טפחות LIVE, העניקו הלקוחות ל"מזרחי-טפחות LIVE" ציון גבוה במיוחד של 8.4 בשביעות רצון כללית (לעומת ציון ממוצע של 6.9 בענף הבנקאות) כאשר 90% מהנשאלים ציינו שימליצו לחבר או מכר על מזרחי-טפחות LIVE!



הקמפיין, בהיקף של כ- 3 מיליון ₪, שיעלה הערב בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הינו וריאציה על קמפיין ההשקה של מזרחי-טפחות LIVE וכולל שני סרטונים משלימים, אשר מבליטים את השתלבותו של הבנק בחיי הלקוח. בקמפיין הנוכחי נעשה שימוש בסרטון הקודם בו מככב השחקן דביר בנדק כלקוח של בנק אחר אשר נאלץ להתאים את סדר היום שלו למגבלות השירות של סניף הבנק שלו ואילו בסרטון השני מחליפים לקוחות של סניפי מזרחי-טפחותLIVE את אלון זמק ומדגימים איך ההתנהלות שלהם עם הבנק משתלבת בצורה טבעית ונינוחה בחיי היום יום שלהם.



מאות מלקוחות מזרחי-טפחות LIVE נענו לפנייה ששלחו אליהם נציגי הבנק במייל, והביעו נכונות לקחת חלק בקמפיין. כ- 100 לקוחות זומנו לאודישנים שערך הבנק בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת ההפקה קדישזון, ומתוכם נבחרו 10 לקוחות אשר צולמו לקמפיין בלוקיישנים שונים. בין המשתתפים, ניסים פלד, עובד הי טק בן 35 מהוד השרון, שירלי חורמרו, מזכירה בחברת סטארט אפ בת 25 מהרצלייה ועוד.



נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "נתוני שביעות הרצון הגבוהים במיוחד של לקוחות מזרחי-טפחות LIVE, כפי שבאו לידי ביטוי במשובים ובסקרים, עודדו אותנו לשתף את לקוחותינו גם בקמפיין פרסומי."

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת