מחלבת טרה יוצאת בשיתוף פעולה עם אלבום הסופרגול. הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף ₪, תלווה בפרסום ותקשור על גבי קרטוניות החלב והשוקו 2 ליטר של טרה ובתקשור בנקודות המכירה.
במסגרת השת"פ, יחולקו בקרטוניות החלב והשוקו של טרה 16 "אסים" בלעדיים של כוכבי הכדורגל המובילים מהארץ ומהעולם, אותם ניתן יהיה לצרף לאלבום הסופרגול – משחק איסוף והדבקה של קלפים באלבום עם דמויות כוכבי כדורגל מהארץ והעולם.
במסגרת הפעילות, ה- "אסים" הבלעדיים של כדורגלנים מפורסמים מהארץ והעולם יודפסו על גבי קרטוניות החלב והשוקו של טרה. לאחר השימוש בקרטוניות החלב/שוקו ניתן יהיה לגזור את הקלפים ("אסים" בלעדיים) ולצרפם לאלבום התמונות. מחלבת טרה תדפיס את ה"אסים" על גבי קרטוניות חלב 2 ליטר 3%, שוקו 2 ליטר וחלב 2 ליטר 1% מועשר, ומכאן נגזר ייחודם כאסים גלויים (בניגוד לאסים שנמכרים במעטפות סגורות).
במסגרת פרויקט "סופרגול" יחולקו 400 אלף אלבומים ומעטפות ישירות לקהל היעד. בין הקלפים קיימים "אסים" בלעדיים שניתן להשיגם רק אצל חברה מסחרית, בעת קניית מוצרים שלה. החברות המשתתפות בפרויקט: מחלבת טרה, מקדונלדס, פוקס קידס, עלית, ערוץ הילדים,ידיעות אחרונות וסלקום.