מיזם אינטרנט חדש בא לעשות סדר בעניין. תכירו את DealBox, שירות בינלאומי חדש המאפשר לעקוב בקלות אחרי מבצעים והנחות ממאות חנויות. כל משתמש יכול לבחור את החנויות שהוא או היא אוהבים, והמערכת עוקבת אוטומטית אחרי מבצעים מחנויות אלו. כשמבצעים חדשים מתפרסמים, הם מופיעים מיד בתיבת ההנחות האישית של המשתמש – ה-“DealBox” שלו. ההרשמה לשירות היא בחינם, ולוקחת פחות מדקה.
בניגוד לרשימות תפוצה רגילות, שירות ה-DealBox שומר על אנונימיות המשתמשים ומאפשר להם להוסיף או להוריד חנויות בכל עת. כך, הם מקבלים עידכונים רק מהחנויות שהם רוצים, ובאותו זמן גם מצמצמים את הסיכוי לקבל דואר זבל.
מעבר למימד הטכנולוגי, מאחורי המיזם יש גם מחשבה אקולוגית. על פי הערכות בענף, בכל שנה מודפסים בישראל כ-50 מיליון עלוני פרסום (פליירים) המגיעים ברובם לזבל. כתוצאה מכך נכרתים אלפי עצים, וטונות של חומרים רעילים נשפכים לים. יוזמי שירות ה-DealBox מקווים שהוא יעזור לצמצם לפחות חלק מנזקים אלו. השירות פתוח בחינם לכל בעל עסק, כדי לעודד את המעבר לפרסום "ירוק" יותר.
על מנת לשמור על רמת תכנים גבוהה, כל המבצעים נבדקים לפני שהם מתפרסמים, כדי לוודא שמדובר בהנחות "אמיתיות" (הנחה כספית, 1 + 1, מתנה וכדומה) ולא סתם חומר שיווקי.
מאחורי היוזמה עומדים שני אחים תאומים, אילן וברק רוג'רס, שותפים עסקיים מגיל צעיר (הקימו את החברה הראשונה שלהם בגיל 16).
בשלב ראשון שירות ה-DealBox מופעל בארה"ב ובישראל, ובמהלך החודש הקרוב יושק גם בבריטניה ואוסטרליה. היזמים מקווים להרחיב את השירות גם למדינות נוספות במהלך השנה הקרובה.
כתובת אתר השירות בישראל היא: https://www.DealBox.co.il